Top 2000

Dit had het lijstje van een vriend van me, a.k.a. de grootste PT/Steven Wilson op het westelijk halfrond, kunnen zijn 😄. Leuk dat Zaho er ook in staat!
Leuk, het is duidelijk ook één van mijn favoriete artiesten, maar ik vind vooral dat toch wel een behoorlijk invloedrijk artiest met een dergelijke staat van dienst gewoon een notering moet hebben. Gelukkig staat zijn band PT er inmiddels wel in. Hopelijk stemt die vriend van je ook even ;).

En het zou inderdaad ook leuk zijn als Zaho het haalt :).

War Pigs en Aerials staan ook op mijn voorlopige lijstje! Voeg graag ook toxicity toe, verdiend het om erin te staan.

En wat denken we van Turnstile? Birds was vooral de live-anthem van dit jaar, zoals iemand anders hier al eens zei, maar Blackout vind ik persoonlijk het vetste nummer.

En wat denken we van Turnstile? Birds was vooral de live-anthem van dit jaar, zoals iemand anders hier al eens zei, maar Blackout vind ik persoonlijk het vetste nummer.
Vind eigenlijk alle suggesties tot dusver (soad, black sabbath, fontaines dc, turnstile, eefje, rosalia) wel aanwinsten voor in de lijst. Vind blackout ook vet, of holiday.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Zullen we een poging doen een nummer gezamenlijk (forumleden + zoveel mogelijk mensen in je omgeving) in de Top 2000 te stemmen? Zo ja, welk(e) nummer(s)?
Vorig jaar ging het over Bitterzoet van Eefje de Visser (niet gelukt overigens). In de lijst van @AngieH zie ik Berghain van Rosalia staan. Wat mij betreft 2 mooie kandidaten.

Ga ik helaas niet aan mee doen, tenzij er een voor mij leuk nummer bij zit. Dan ga ik eerder mee in de filosofie van @Pommer om wat meer deep cuts of nummers onderin de lijst hoger te krijgen / erin te houden. Een Catch The Rainbow kwam nieuw binnen dit jaar op 1950, die houd ik er graag in. Misschien stem ik wel op Sabrina Carpenter - Espresso om die wat hoger te krijgen, dat nummer waardeer ik inmiddels wel.

Ga wel voor wat vaste klanten in mijn lijstje, KISS, Europe, Maiden, Whitesnake en natuurlijk de Pokémon theme song, maar verder wel een poging om wat lager geplaatste nummers erin te houden of erin te krijgen. Zo ben ik zelf al jaren bezig om The Rasmus - In The Shadows eindelijk eens in de lijst te krijgen, maar dat is tot op heden nog nooit gelukt.

Edit: wel leuke lijstjes tot nu toe.

Ik zal er deze week eens voor gaan zitten. Ben wel van plan om enkele grootheden die ons ontgaan zijn dit jaar in mijn lijstje op te nemen..
Een Jimmy Cliff met Trapped mag er dan wel in wat mij betreft. Kies wel een ander nummer van Bruce dan....

Wederom een flashback-shoutout naar @Jamel om me te herinneren aan Over De Muur toen ik ging kijken naar mijn lijst van vorig jaar.

• Geweldig
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread