Wacht nou gewoon tot vrijdag. Is dat dan zo moeilijk?
Komt voor mij nu beter uit. Anders moet ik waarschijnlijk tot na het weekend wachten voor een rustig moment, terwijl de hele wereld het album dan al plat kan draaien. Dat idee kon ik niet aan. Dus dan maar andersom Normaal hou ik ook niet zo van leaks, omdat ik ze niet vertrouw en niet weet waar ze vandaan komen. Maar dit was zo'n mooi verhaal dat ik het ook niet kon laten haha, ook omdat ik nu dus wist waar het vandaan kwam.Hier een video over hoe deze leak tot stand kwam, voor hen die het gemist hebben. Verder geen album spoilers of whatever. Maar toen ik die shit op reddit zag gebeuren wist ik eigenlijk al dat ik het nu ook wilde horen. Vandaar.
Een leuke interactie die ik over dit issue tegenkwam in dezelfde subreddit als waar de leak vandaan komt: iemand schreef principieel tegen leaks te zijn en zeker bij zijn favoriete band, dus hij was absoluut tegen het beluisteren ervan. Reactie: "I'm sorry, I can't hear you over the buldering sound of 7empest from up on your high pedestal." Toen was ik overtuigd haha. Waarom moeilijk doen als je nu gewoon kunt genieten?