Taylor Swift

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
En ik dacht een jaar geleden de grootste ticketstress wel te hebben gehad met de Springsteen-tour. Niet dus. :censored:
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Zomaar een gedachte: als de inschrijving een loterij is, waarom dan niet de ticketverkoop zelf een loterij maken?

Iedereen schrijft zich in met zijn mobiele nr. voor 1 gewenste show, max 2 tickets. En dan wordt geloot. Als je ingeloot wordt, krijg je een mail "we hebben 2 tickets voor je klaarstaan, betaal ze binnen 6 uur dan zijn ze van jou". Als je niet betaalt, vallen ze terug.

Geen gedoe met wachtrijen op Ticketmaster, scalpers, bots, refreshen, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Zomaar een gedachte: als de inschrijving een loterij is, waarom dan niet de ticketverkoop zelf een loterij maken?

Iedereen schrijft zich in met zijn mobiele nr. voor 1 gewenste show, max 2 tickets. En dan wordt geloot. Als je ingeloot wordt, krijg je een mail "we hebben 2 tickets voor je klaarstaan, betaal ze binnen 6 uur dan zijn ze van jou". Als je niet betaalt, vallen ze terug.

Geen gedoe met wachtrijen op Ticketmaster, scalpers, bots, refreshen, etc.
Dan was die hele inschrijving een pak logischer geweest inderdaad.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Hopen dat ze in de Barn op Werchter speelt. Dat geeft je, procentueel, meer kans om ze te zien. Tot zover de ironie. Wat een waanzin.
Dit neemt grootordes aan waarin je gewoon geen concerten kunt geven.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bartjuh1981

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Ingeloot voor Amsterdam.

Je bent geselecteerd om deel te nemen aan de ticketverkoop van Taylor Swift | The Eras Tour mogelijk gemaakt door Ticketmaster voor de volgende show(s)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Zelfbenoemd superfan GJ moet en zal erbij zijn. Maar hij wil niet meer dan 200 euro uitgeven voor een ticket. Ik wens hem veel succes.

 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Ook ingeloot voor Amsterdam. Samen met mijn zusje ingeloot voor alle shows die voor ons een optie zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Zelfbenoemd superfan GJ moet en zal erbij zijn. Maar hij wil niet meer dan 200 euro uitgeven voor een ticket. Ik wens hem veel succes.

Same here. Meer dan 80 a 90 euro ga ik er niet aan uitgeven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken