Stem nu op de Festivalacts top 100 van 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Had vanmorgen al even op twitter gereageerd (zonder succes), maar zag IJsland als act er niet tussen staan.
Op Twitter zit ik niet, hier wel ;) Vanochtend toegevoegd, je kunt er inmiddels op stemmen
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.477
3.622
1. LCD Soundsystem (MEO Kalorama)
2. Róisín Murphy (Rock Werchter)
3. Justice (Lowlands)
4. Smashing Pumpkins (Live /s Live)
5. Brutus (Rock Werchter)
6. dEUS (MEO Kalorama maar vooral Rock Werchter)
7. RAYE (MEO Kalorama)
8. Lenny Kravitz (Rock Werchter)
9. Massive Attack (Spoorpark Live en MEO Kalorama)
10. Foo Fighters (Rock Werchter)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.165
3.081
1725294269196.png

EDIT: Fontaines DC en Slift op Cabaret Vert eigenlijk vergeten, maar allez.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.516
2.657
1725295544832.png

Beth Gibbons - Mijn concert van het jaar, en omdat ze op Primavera Sound net zo magisch geweest zou zijn als in Utrecht hoort ze in deze lijst
PJ Harvey - Optreden op BKS is voor mij het mooiste festivaloptreden dit jaar en een van de mooiste in de BKS-geschiedenis
Darkside - Nog wat vroeg, maar er moet ruimte zijn voor voorpret, en dit gaat magisch worden op LGW?. Al vrees ik wel voor een heel volle Ronda...
Kiasmos - Gezien op OPIA in Utrecht. De overige namen allemaal op BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Leuk om hier mijn periodieke updates over de Festileaks Act Top 100, die ik in onze Whatsapp groep gooi, hier ook te delen. Voor 1/10 serieuze update voor 9/10 volledig flauwekul :)

Key Race Alert GIF by Election 2016


🔑🏎️🚨- KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE AAAAAAAAAAAAAAAALERT!!!!!

Het weer buiten doen nog anders vermoeden, want al zwetend in tshirt en kort broekje maak ik deze allereerste update voor jullie. Maar ik toch zeggen dat het nu langzaam kouder gaat worden. Waar het vandaag 30 graden was, wordt het morgen 26 en woensdag zelfs maar 21 graden. Dat kan maar één ding betekenen festivalfanaten. Het mooiste seizoen van de vier seizoenen die wij kennen is voorbij: Het festivalseizoen.

De echte gepokte en gemazelde festivalganger weet dan dat je je FAT moet mesten. Dat je nog één keer het laatste stukje bloed, zweet en tranen uit het festivalseizoen moet halen, zodat je nét genoeg ziel hebt opgebouwd om de herfst en winter door te komen. Om vervolgens uit je grot te komen en uitgemagerd in Schijndel aan het paasontbijt gaat beginnen.

In plaats van de FAT100 had het ook de FAT 228 kunnen heten. Want het is nog 228 dagen tot 18 april. 228 dagen tot Paaspop. Één artiest voor elke festivalseizoenloze dag. Één artiest per dag om het festivalseizoen 2024 te eren. En stiekem ook lekker om dan met Pearl Jam de eerste dag te beginnen, want Vedder van het nieuwe festivalseizoen kunnen we nu niet zijn.

Lekker hoor! Hier heb ik naar uitgekeken. Drie alinea's opbouw om een heerlijk slechte Eddie Vedder grap te maken. Jesse King is back in town baby. En wat heb ik genoten van het festivalseizoen: 2024. Alsof mijn kinder- en tiener jaren weer helemaal hip zijn. Sugababes, Prins S. en de geitenbreiers, Limp Bizkit, getroll van Linkin Park (de timer is inmiddels gestopt, lol), Bassie, Lander & Adriaan en een Van Bommel en Meerdink die scoren in de Eredevisie. Wat een festivalseizoen!

En laten we het allemaal nog gekker maken door bijvoorbeeld massaal op Liam Gallagher, die afgelopen jaar op Sziget stond, te stemmen zodat die wint. Wedden dat ze 2025 niet gaan halen! Alle Engelse tabloids die dan moeten vermelden dat de Festivalacts Top 100 de breuk heeft veroorzaakt. De grootste groep festivalfanaten uit Nederland die op hun 9 lievelingsacts van afgelopen jaar hebben gestemd. Plus Liam Gallagher omdat ze afgelopen weekend achter het net hebben gevist met kaartjes.

Vergeet dus niet te stemmen allemaal: https://festileaks.com/fat100/

xxx JK

ps. mocht deze shady sjoemelpoging niet hebben gewerkt en ze niet uit elkaar zijn gegaan in 2025. Ik zoek één kaartje voor Manchester, 11 juli. Hit me up!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.172
13.350
Leuk om hier mijn periodieke updates over de Festileaks Act Top 100, die ik in onze Whatsapp groep gooi, hier ook te delen. Voor 1/10 serieuze update voor 9/10 volledig flauwekul :)

Key Race Alert GIF by Election 2016


🔑🏎️🚨- KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE AAAAAAAAAAAAAAAALERT!!!!!

Het weer buiten doen nog anders vermoeden, want al zwetend in tshirt en kort broekje maak ik deze allereerste update voor jullie. Maar ik toch zeggen dat het nu langzaam kouder gaat worden. Waar het vandaag 30 graden was, wordt het morgen 26 en woensdag zelfs maar 21 graden. Dat kan maar één ding betekenen festivalfanaten. Het mooiste seizoen van de vier seizoenen die wij kennen is voorbij: Het festivalseizoen.

De echte gepokte en gemazelde festivalganger weet dan dat je je FAT moet mesten. Dat je nog één keer het laatste stukje bloed, zweet en tranen uit het festivalseizoen moet halen, zodat je nét genoeg ziel hebt opgebouwd om de herfst en winter door te komen. Om vervolgens uit je grot te komen en uitgemagerd in Schijndel aan het paasontbijt gaat beginnen.

In plaats van de FAT100 had het ook de FAT 228 kunnen heten. Want het is nog 228 dagen tot 18 april. 228 dagen tot Paaspop. Één artiest voor elke festivalseizoenloze dag. Één artiest per dag om het festivalseizoen 2024 te eren. En stiekem ook lekker om dan met Pearl Jam de eerste dag te beginnen, want Vedder van het nieuwe festivalseizoen kunnen we nu niet zijn.

Lekker hoor! Hier heb ik naar uitgekeken. Drie alinea's opbouw om een heerlijk slechte Eddie Vedder grap te maken. Jesse King is back in town baby. En wat heb ik genoten van het festivalseizoen: 2024. Alsof mijn kinder- en tiener jaren weer helemaal hip zijn. Sugababes, Prins S. en de geitenbreiers, Limp Bizkit, getroll van Linkin Park (de timer is inmiddels gestopt, lol), Bassie, Lander & Adriaan en een Van Bommel en Meerdink die scoren in de Eredevisie. Wat een festivalseizoen!

En laten we het allemaal nog gekker maken door bijvoorbeeld massaal op Liam Gallagher, die afgelopen jaar op Sziget stond, te stemmen zodat die wint. Wedden dat ze 2025 niet gaan halen! Alle Engelse tabloids die dan moeten vermelden dat de Festivalacts Top 100 de breuk heeft veroorzaakt. De grootste groep festivalfanaten uit Nederland die op hun 9 lievelingsacts van afgelopen jaar hebben gestemd. Plus Liam Gallagher omdat ze afgelopen weekend achter het net hebben gevist met kaartjes.

Vergeet dus niet te stemmen allemaal: https://festileaks.com/fat100/

xxx JK

ps. mocht deze shady sjoemelpoging niet hebben gewerkt en ze niet uit elkaar zijn gegaan in 2025. Ik zoek één kaartje voor Manchester, 11 juli. Hit me up!
Dit zijn ook de berichten waar ik ieder jaar ook weer half naar uitkijk. Aan de ene kant hoop je toch dat ie ze achterwege laat, terwijl je aan de andere kant toch best kan gniffelen om de grapjes.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dante en JB.

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
volgende acts gezien op lowlands en DTRH, volgorde is willekeurig:

- Fat Dog
- Sticks (haalt deze lijst ivm alle geniale gastoptredens!)
- The last dinner party
- LCD Soundsystem
- Eefje de Visser
- The National
- Froukje
- Wunderhorse
- IJSLAND
- Soft Play

En dan nog Idles, bob vylan, Spinvis, thundercat, grandson, big Thief en de hele dtrh-zaterdag gemist man: wat een festivalzomer weer... Ongelooflijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.172
13.350
Heerlijk rustige zomer gehad, dus weinig uit te kiezen, maar dit zal 'm wel zijn. En een klein beetje smokkelen ;)

1. Krokofant - Øyafestivalen (Klubdag)
2. Jack White - Øyafestivalen
3. Al Di Meola - North Sea Jazz
4. Pulp - Øyafestivalen
5. Arthur Verocai & Metropole Orkest - Holland Festival
6. Brutus - Øyafestivalen
7. Utlandet - Øyafestivalen (Klubdag)
8. Tijn Wybenga & Metropole Orkest (ft. Ambrose Akinmusire & Lizz Wright) - North Sea Jazz
9. Slowdive - Øyafestivalen
10. Tigran Hamasyan - Tromsø Jazz Festival
(11. Vulfpeck - North Sea Jazz)
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: JB., Joris en Brian

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Nu zijn er een aantal lijstjes hier gedeeld. Veel unieke en fantastische namen. Ook een aantal namen die vaker langs zijn gekomen.

Duss.. Jullie voorspelling:

Wie gaat volgens jullie de Festivalact Top 100 winnen? Of wie verdient het om de Festivalact Top 100 te winnen?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.516
2.657
Nu zijn er een aantal lijstjes hier gedeeld. Veel unieke en fantastische namen. Ook een aantal namen die vaker langs zijn gekomen.

Duss.. Jullie voorspelling:

Wie gaat volgens jullie de Festivalact Top 100 winnen? Of wie verdient het om de Festivalact Top 100 te winnen?
Justice wint, maar PJ Harvey zou het verdienen om te winnen
 
Laatst bewerkt:

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.160
Justice wint. Twee majors gedaan in Nederland en op beide hoge ogen gegooid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken