Stem nu op de Festivalacts top 100 van 2024

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
598
523
Dit jaar naar flink wat festivaldagen geweest. Hopelijk volgend jaar weer!
718EEB64-4294-4BFE-94FA-385E8E65D1E7.jpeg
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
Nu zijn er een aantal lijstjes hier gedeeld. Veel unieke en fantastische namen. Ook een aantal namen die vaker langs zijn gekomen.

Duss.. Jullie voorspelling:

Wie gaat volgens jullie de Festivalact Top 100 winnen? Of wie verdient het om de Festivalact Top 100 te winnen?
Hoe hoog zal Goldband komen? :oops:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
Maar ik verwacht dat dit zo ongeveer de top 10 wordt, waarbij het vooral tussen de nummer 1 en 2 gaat.

1. LCD Soundsystem
2. Justice
3. Foo Fighters
4. Dua Lipa
5. The National
6. Froukje
7. Fred Again..
8. Sugababes
9. The Last Dinner Party
10. IDLES (waarschijnlijk hoger, maar dat wil ik ze zelf echt niet zetten)

Ik hoop dat Michael Kiwanuka en Ne Obliviscaris er hoog inkomen omdat ik die ben vergeten in mijn lijstje.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.160
Met moeite kun je natuurlijk alsnog op de lijst komen, maar hoger dan een 90/95e plaats zie ik ze niet komen eerlijk gezegd. Maar wie weet denk ik te moeilijk
 

Lawaaipapegaai

Randprogramma
2 feb 2024
126
136
Voor mij:

1. Gilla Band (AFF)
2. Fontaines DC (PKP)
3. The Smashing Pumpkins (Live /s Live)
4. Tramhaus (AFF)
5. Marathon (AFF)
6. Backxwash (PKP)
7. DITZ (Loose Ends)
8. Beige Banquet (Loose Ends)
9. The Psychotic Monks (Loose Ends)
10. Meltheads (PKP, Loose Ends)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Deze hadden jullie nog te goed van afgelopen zondag :)

presidential election GIF by Election 2016


🔑🏎️🛎️

KEEEEEEEEEYYYY RAAAACEEEEE ALLLLEEEERRRTTTTT

Als er een grammy bestond voor ongelukkige timing, dan had deze lieve man, Deryck Whibley, hem gewonnen. Hij wilde laatste gewoon zijn boek en tour daarover aankondigen. Kon hij het helpen dat die dat op de dag doet dat Linkin Park met nieuws kwam (uiteindelijk toch niet), een band waar hij al vaak in verband is gebracht als nieuwe zanger, in een jaar dat hij met zijn band Sum 41 stopt. Wat kon hij hier nou aan doen?

Waar die ook (denk ik) niks aan kan doen is dat Sum 41, de band uit het plaatsje Ajax (leuk quizweetje), ook in onze database staat als Sum41. Misschien stond dit er nog in door hun No Personal Space Tour, maar nee, ze gaan niet door zonder spatie. En ja daar is zeker op gestemd. Dus dan gaat zo'n tussenstand er toch anders uitzien! Wat een beetje jammer is voor mijn autistische brein, is dat de stemmen van Sum 41 en Sum41 bij elkaar opgeteld niet uitkomen uit op 41. Sad :(

Het leukste aan zo'n tussenstand is dat je dus de opmerkelijkheden en trends kan spotten. Hier de jaarlijkse cryptische opsomming van deze trends:
- Het lijkt een goed jaar voor dieren te worden, behalve voor de vis. De vis lijkt er wel in te komen, maar wordt wel uit zijn natuurlijke habitat gehaald.
- Dit geeft dan wel weer wat meer ruimte voor Teddy maar niet voor Barry
- De winter zijn we niet vergeten. Of het nou ijs, sneeuw of een Fries is.
- We willen het oerwoud liever overdag dan snachts bezoeken
- En wil je ooit in de lijst komen, heb je de meeste kans als je Sam in je naam hebt.
Een zorgelijke ontwikkeling vind ik dan weer dat de criminaliteitscijfers aan het groeien zijn. Negen moordenaars, normale dieven, grote dieven, schurken en een huis vol oorlog. Dit zorgt natuurlijk voor bloedvergieten. En ook dat zie je gelijk terug in de cijfers. Met name jong en koninklijk bloed moet het vergelden. En onze Amalia had al een lastig jaar.

Dus mensen, mensen, mensen. Nu wij de tweede stemweek in gaan heb ik één wens: Stem even wat liefde de wereld in!

https://festileaks.com/fat100/
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714

Gebruikers die dit onderwerp bekijken