Stadsparklive 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Denk ook dat ze het bij die twee artiesten houden en dan morgen gewoon meer laten weten over het gehele programma. Dan heb je de twee belangrijkste namen waarschijnlijk wel gehad. En misschien hadden ze wel rekening gehouden met die aankondiging van Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
de hints zijn in ieder geval blijven steken op Simple Minds en Crowded House...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zoals ik gisteren al zei: waarom zit daar een YouTube filpmje van Simply Red bij ? en laat die nou net enkele nieuwe data voor juni volgend jaar bekend hebben gemaakt in hun tourschema
?
Ik denk omdat de redactie van Sikkom Simple Minds en Simply Red door elkaar heeft gehaald. :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk niet dat de redactie van Sikkom voor de persconferentie weet wie de acts op Stadspark gaan zijn.

Ze zeggen ook in het artikel
Let wel, officieel is dit dus allemaal niet. Daarom ook het vraagteken in de kop. Maar het heeft er wel alle schijn van. En komende donderdag wordt meer duidelijk, want dan is de persconferentie van Stadspark Live 2022.
En ze noemen Simple Red ook helemaal niet in het artikel. Is denk ik echt gewoon een foutje. :p
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
De vorige keer was The Script volgens mij aangekondigd als headliner. Met daarnaast o.a. Kensington en Iggy Pop.

Als ze Iggy en Kensington en Crowded House ernaast hebben denk ik dat het wel goed gaat verkopen.
Iggy speelt de16e in Hamburg in de 20st in een uitverkocht Vredenburg. Kans lijkt me aanwezig

overigens voor 65 euro voor een ticket zullen er niet veel grote actes meer bijkomen denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zo ver waren we nav de hints. Vooral erg benieuwd naar de 4 andere namen. :D

Weet jij hoelaat de persconferentie van start gaat?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Promised you a miracle…?? Nu heb ik geen ideee….wanneer ze met nieuws komen. Moet vandaag toch wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
komt er zo aan

edit : wat ik denk omdat de afbeelding op Ticketmaster zojuist is gewijzigd
1635422934399.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken