Sport algemeen

dit zijn dan wel weer de mooie quotes om terug te lezen de ochtend erna :D

de ruzie tussen tielemans en trossard vond ik wel opvallend, maar wellicht was dat uiteindelijk wel nodig om elkaar op te peppen om er nog voor te gaan.
Ja, Tielemans redt ons uiteindelijk maar ik blijf géén fan van hem.

Dit overtreft misschien wel de overwinning tegen Japan, qua emotie.
Het voelt toch anders vind ik. Tegen Japan hadden we het beste team en na die overwinning had ik het gevoel dat alles mogelijk was - tot en met wereldkampioen. Toen gingen we met veel vertrouwen naar de match tegen Brazilië. Nu is het toch een ander verhaal. Senegal was de betere ploeg en België heeft nog niet getoond dat het in staat is een deftig niveau te halen om écht ver te komen. Net omdat het meer een 'gelukje' lijkt dan kunde, is het voor mij minder emotioneel. Het hoogtepunt van deze generatie (of wat er nog van overblijft) ligt duidelijk achter ons. Match tegen de VS is misschien terug 50-50, daarna lijkt het onmogelijk te worden.

• Leuk
Waarderingen: zero
dit zijn dan wel weer de mooie quotes om terug te lezen de ochtend erna :D

de ruzie tussen tielemans en trossard vond ik wel opvallend, maar wellicht was dat uiteindelijk wel nodig om elkaar op te peppen om er nog voor te gaan.
Tielemans krijgt volledig onterecht veel haat in België.

Zo'n ruzies horen er toch bij. Hoe vaak er bij ons niet mensen op training of wedstrijd elkaar ervan langs gaven om dan na de match weer beste vrienden te zijn. Dan moet dat op zo'n niveau zeker kunnen.

Tielemans krijgt volledig onterecht veel haat in België.

Zo'n ruzies horen er toch bij. Hoe vaak er bij ons niet mensen op training of wedstrijd elkaar ervan langs gaven om dan na de match weer beste vrienden te zijn. Dan moet dat op zo'n niveau zeker kunnen.
Tielemans veel haat? Is wellicht na KDB en Lukaku de meest graag geziene voetballer...

En in feite moet je gewoon KDB eruithalen. Die brengt echt helemaal niks bij.

Tielemans veel haat? Is wellicht na KDB en Lukaku de meest graag geziene voetballer...

En in feite moet je gewoon KDB eruithalen. Die brengt echt helemaal niks bij.
KDB eruit Raskin erin, dan kunnen Vanaken en Tielemans meer op hun natuurijke posities staan. Doku mag er ook uit, van hetzelfde laken een broek.

• Leuk
Waarderingen: TheGloaming
KDB eruit Raskin erin, dan kunnen Vanaken en Tielemans meer op hun natuurijke posities staan. Doku mag er ook uit, van hetzelfde laken een broek.
Volledig akkoord mee.

Eigenlijk weer typisch dat dat zo'n Doku een heel goed seizoen speelt en nu geen deuk in pakje boter meer trapt. Maar je zit op een tornooi, daar is de vorm van de dag belangrijker dan in een clubseizoen... Voor mij idd ook Moreira of Lukebakio erin voor Doku.

Erg discutabele beslissing(en) weer bij Portugal - Kroatie en dan met name de laatste goal. Of ie hem nou wel of niet schampt met z'n haar, dit is toch niet leuk meer om naar te kijken? Als er zó veel twijfel is en zo lang nodig is om iets uit te sluiten, geef dan gewoon het voordeel aan de aanvallende partij. De hele beleving is gewoon weg en/of je kunt nergens meer om juichen. Dan zit je weer een half uur te wachten op een beslissing, waarvan je al weet dat ie in het voordeel gaat zijn van de grootste ploeg/spelers. Of ze moeten nog een paar lijntjes trekken... En op welke miliseconde zet je het beeld stil met buitenspel? Ik ben er echt een beetje klaar mee, die hele VAR en zelfs het voetbal in het algemeen. Vul maar vast in dat Portugal - Argentinië de finale gaat zijn.

De afgekeurde goal van Kroatië vind ik ook heel discutabel. Wat was het bewijs? Een grafiekje dat lichte aanraking toont (weer zo'n chip in de ba)?
Zeker dat er geen vlieg tegen de bal vloog?

Maar geen nood: als Spanje Portugal er niet uitkegelt, dat doen wij Belgen :LOL: daarna dan wel als wraak op Martinez

Laatst bewerkt:
De afgekeurde goal van Kroatië vind ik ook heel discutabel. Wat was het bewijs? Een grafiekje dat lichte aanraking toont (weer zo'n chip in de ba)?
Zeker dat er geen vlieg tegen de bal vloog?

Maar geen nood: als Spanje Portugal er niet uitkegelt, dan doen wij Belgen (:ROFLMAO:) dat daarna wel als wraak op Martinez
Dat dus. En wat als er 2 spelers tegelijk met hun haar de bal schampen, wie z'n haar is dikker en geeft het signaal naar de sensor??? Gaan we dat daarna ook opmeten, kappertje erbij halen? Het gaat echt te ver.

En ik hoop het van harte, zal voor jullie juichen als het zo ver komt.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Begint nu toch te denken dat de FIFA de one last dance tussen Messi en Ronaldo in de finale wilt... Zou het zelf ook geweldig vinden maar verwacht het niet, Portugal is zo matig dat ze zelfs met hulp van de scheids het niet gaan redden tegen Spanje.

Begint nu toch te denken dat de FIFA de one last dance tussen Messi en Ronaldo in de finale wilt... Zou het zelf ook geweldig vinden maar verwacht het niet, Portugal is zo matig dat ze zelfs met hulp van de scheids het niet gaan redden tegen Spanje.
Portugal is ooit met matig spel Europees kampioen geworden, dus het kan wel, maar ik heb goede hoop dat ze eruit vliegen tegen Spanje.

Even iets anders: Sporza kan wel nog wat leren van NOS om iets overzichtelijk te maken online

NOS

versus Sporza:

3d834950-c247-4ec9-9a23-acb2e1718b18.jpg

Waarom ook zo moeilijk doen? De sensor triggert op het moment dat de bal precies bij het hoofd van de aanvaller zit. Dan zou hij hem dus geraakt moeten hebben. Lijkt me niet doorgestoken kaart van de FIFA, dat krijg je toch nooit geregeld met alle toevalligheden die er zijn?

Al vond ik de penalty ook wat overdreven. De beste man sprong zelf naar de bal om deze te koppen.

Waarom ook zo moeilijk doen? De sensor triggert op het moment dat de bal precies bij het hoofd van de aanvaller zit. Dan zou hij hem dus geraakt moeten hebben. Lijkt me niet doorgestoken kaart van de FIFA, dat krijg je toch nooit geregeld met alle toevalligheden die er zijn?

Al vond ik de penalty ook wat overdreven. De beste man sprong zelf naar de bal om deze te koppen.
Daarom zeg ik ook discutabel + dat de beleving langzaamaan verdwijnt zo, ik vind het persoonlijk in ieder geval niet leuk meer om naar te kijken, of het nou terecht was of niet.

En of het allemaal doorgestoken kaart is weet ik niet, maar als je ziet waar Messi en landgenoten al 2 WK's lang allemaal mee weg komen durf ik over toeval/eerlijkheid niet meer te spreken in ieder geval.

Users who are viewing this thread