Sport algemeen

Toch zuur voor Senegal. Al hebben ze 't wel aan zichzelf te danken en was de penalty verder wel terecht.

Daarnaast wel bizar dat Senegal slechter werd nadat ze hun grote namen hadden vervangen en dat België daar beter van werd.

Elke keer dat je overweegt om wat positiever te denken over Garcia, geeft hij een zuur interview en is 't allemaal weer terug weg. Wat een rare man is dat toch.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Elke keer dat je overweegt om wat positiever te denken over Garcia, geeft hij een zuur interview en is 't allemaal weer terug weg. Wat een rare man is dat toch.
Weg met die vent, tis niet omdat zijn rare kronkels renderen dat het game plan initieel op iets trok. Kent er gewoon geen kloten van en wat die er van kent is al jaren gedateerd.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
9a5d7cfb-85d7-419d-8437-8d7e6f8703bd.jpg

• Winning
Waarderingen: jonasvh
Gefeliciteerd aan de zuiderburen. wat een ontsnapping zeg! Ben wel benieuwd hoe het er op The Hive aan toe ging 😄

Net ff de samenvatting gekeken en het leek alsof Senegal veel en veel beter was. Maar des te lekkerder zijn de overwinningen dan.

Dit was de meest bizarre wedstrijd dat ik ooit heb gekeken volgens mij.
Heb Garcia zitten vervloeken om 5 minuten later van hem een standbeeld te willen zetten.

• Leuk
Waarderingen: zero
Beelden op de story van Rock Werchter zagen er fantastisch uit, gefeliciteerd zuiderburen! Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien aangezien ik bij Mumford And Sons was maar ondanks dat België erg slecht moet zijn geweest wel een leuke pot lijkt mij zo! Ben er een beetje bang voor dat de VS op dit moment het momentum heeft en België naar huis stuurt maar we gaan het zien!

Meest bizarre match ooit, hét moment van het WK. Dat zijn wel uitspraken haha. Fantastische slotfase, spanning was zeker in de verlenging om te snijden. Maar uiteindelijk zag ik toch vooral twee team uitblinken in dingen niet goed doen. USA wordt ook geen makkie ben ik bang.

Meest bizarre match ooit, hét moment van het WK. Dat zijn wel uitspraken haha. Fantastische slotfase, spanning was zeker in de verlenging om te snijden. Maar uiteindelijk zag ik toch vooral twee team uitblinken in dingen niet goed doen. USA wordt ook geen makkie ben ik bang.
Rare wissels, tot minuut 85 totaal niet in de wedstrijd zitten, op 2 minuten de 2-2 maken en in het uiterste van de verlengingen een penalty scoren noem ik best bizar, ja. Dergelijke comebacks zie je amper.

Heel de natie (bij uitbreiding misschien wel de hele voetballiefhebbende wereld) had dit niet meer zien aankomen.

Dit overtreft misschien wel de overwinning tegen Japan, qua emotie.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Doku wisselen is terecht maar Tielemans moest weg ipv De Bruyne.
dit zijn dan wel weer de mooie quotes om terug te lezen de ochtend erna :D

de ruzie tussen tielemans en trossard vond ik wel opvallend, maar wellicht was dat uiteindelijk wel nodig om elkaar op te peppen om er nog voor te gaan.

Users who are viewing this thread