Sport algemeen

Ik wil er geen discussie mee starten (echt niet), maar vind dit toch wel erg mooi nieuws :).
ik snap niet zo goed waarom dit "mooi" nieuws is.
eigenlijk boeit t geen ruk wie er voor de groep staat, man, vrouw voor mij een part zet je er een smurf neer
zolang t werkt, is t prima

ik ben wel heel erg benieuwd hoe een vrouw aan t roer in deze mannensport gaat functioneren
ik kan me best voorstellen dat er situaties kunnen ontstaan waarop er wrijving ontstaat.
en ik ben heel benieuwd of die situaties dan anders gaan in vergelijking met een man aan t roer.

ik snap niet zo goed waarom dit "mooi" nieuws is.
eigenlijk boeit t geen ruk wie er voor de groep staat, man, vrouw voor mij een part zet je er een smurf neer
zolang t werkt, is t prima

ik ben wel heel erg benieuwd hoe een vrouw aan t roer in deze mannensport gaat functioneren
ik kan me best voorstellen dat er situaties kunnen ontstaan waarop er wrijving ontstaat.
en ik ben heel benieuwd of die situaties dan anders gaan in vergelijking met een man aan t roer.
Het mooie nieuws is dus dat er een club is die het geen ruk uitmaakt of er een man of een vrouw voor de groep staat, als het maar werkt.

Het kan het verschil tussen Eredivisie of eerste divisie betekenen. Ik snap dus wel dat ze alles uit de kast halen om in de Eredivisie te blijven.
Maar bij een 6-0 verliespartij waar nu al zoveel ellende door is gekomen? Moraal kompas is ver te zoeken.....

Maar bij een 6-0 verliespartij waar nu al zoveel ellende door is gekomen? Moraal kompas is ver te zoeken.....
Ja, maar is dat de schuld van NAC? Ik denk dat je het als leidinggevende niet richting je organisatie kan verkopen als je er niet alles aan doet om degradatie te voorkomen. Dat betekent ook gewoon dat je een deel van je mensen moet laten gaan. Ik snap dat de KNVB uit praktisch oogpunt op deze beslissing is uitgekomen, maar het is juridisch klip en klaar dat die jongens niet speelgerechtigd waren.

Ja, maar is dat de schuld van NAC? Ik denk dat je het als leidinggevende niet richting je organisatie kan verkopen als je er niet alles aan doet om degradatie te voorkomen. Dat betekent ook gewoon dat je een deel van je mensen moet laten gaan. Ik snap dat de KNVB uit praktisch oogpunt op deze beslissing is uitgekomen, maar het is juridisch klip en klaar dat die jongens niet speelgerechtigd waren.
Ja, juridisch gaan ze misschien gelijk krijgen. Ik dacht aan 'sport', 'sportiviteit' en zo. Dean James speelt al 3 jaar bij Go Ahead. Dan ga je niet gluiperig toeslaan als ze daar even niet goed opgelet hebben.

Heerlijke pot en verdiende club gaat door. Wat een onsympathieke ploeg is dat zeg. Verdiende rode kaart toch?
Zeker! Nu al zin in Bayern PSG

Ik doelde wat de scheids betreft op de heel makkelijk gegeven vrije trap waar de 1-2 uit viel, en dat Rüdiger gewoon een overduidelijke overtreding maakt in aanloop naar de 2-3.

Maar goed, uiteindelijk moet het gaat om dat dit weer smullen was.

Ja, deze is wel heel kleinzielig.
Klopt maar het is in de eerste plaats een grote fout van de KNVB zelf dat dit niet eerder gecontroleerd en gecommuniceerd werd.
Dat dit via één of andere podcast of zo moet bekend geraken.
Regels zijn regels, ook al vinden we bepaalde regels idioot, zolang ze geldig zijn, moeten ze toegepast worden, zonder uitzondering.

Wat een onsympathieke ploeg is dat zeg. Verdiende rode kaart toch?
Dat is toch algemeen bekend, Real kan soms geweldig voetballen maar door hun kleinzielig, arrogante kleutergedrag zijn ze meteen ook één van de meest arrogante ploegen ooit. Bayern dik verdiend door.

Oefenwedstrijd tussen Ajax en Twente op de achtergrond aan het kijken op werk. Het is wederom niet best van de Amsterdammers.... Twente heeft denk ik evenveel transferwaarde op het veld staan als de maandsalarissen bij Ajax en ze spelen een heel stuk beter. Mij hoor je niet klagen!

Users who are viewing this thread