Sport algemeen

Heel jammer dat VDP niet meer opstapt zeg. Het gevecht om de groene trui was nog wel een interessante en gegarandeerd actie met VDP richting Milan.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Wat verwachten we deze week van onderstaande clubs in de voorrondes Europees voetbal?

Sheriff Tirsaspol (Moldavië) - Utrecht
Anderlecht - BK Häcken (Zweden)
Hammarby IF (Zweden) - Charleroi
Ilves (Finland) - AZ

Wat verwachten we deze week van onderstaande clubs in de voorrondes Europees voetbal?

Sheriff Tirsaspol (Moldavië) - Utrecht
Anderlecht - BK Häcken (Zweden)
Hammarby IF (Zweden) - Charleroi
Ilves (Finland) - AZ
Utrecht vind ik heel lastig te voorspellen, volgens mij hebben ze de selectie aardig op orde dus ik gok een krappe 2-1 over 2 wedstrijden.
Anderlecht wint makkelijk met 3-0 over 2 wedstrijden.
Hammarby was ik best van onder de indruk toen ik ze tegen Twente zag, wat een heksenketel hebben die! 2-1 Hammarby
Az wint ook met 5 of 6-0 over 2 wedstrijden.

• Thinking
Waarderingen: Paddy
Zonde ja, hopelijk herstelt hij goed.
En als klap op de vuurpijl vervangt Klef Cement ook nog Boogert bij NOS.... Sporza is echt niet aan te horen met die twee belgen die constant ruzie maken. En Bobby Traksel is ook echt verschrikkelijk op eurosport. En nu dan?!

Neeee waarom? Kon echt genieten van Boogie de afgelopen tijd
Hij was enorm in vorm inderdaad. Andries Lamain en Boogerd gingen wel goed samen. Normaal altijd Sporza maar in de eerste 7 etappes was het constant ruzie tussen Renaat en Jose of Almeida wel/niet GC zou rijden. En extreem chauvinistisch natuurlijk.

Hij was enorm in vorm inderdaad. Andries Lamain en Boogerd gingen wel goed samen. Normaal altijd Sporza maar in de eerste 7 etappes was het constant ruzie tussen Renaat en Jose of Almeida wel/niet GC zou rijden. En extreem chauvinistisch natuurlijk.
Ja Lamain en Boogerd zijn de afgelopen weken heel erg gestegen in m'n favoriete duo's. Kan nog niet tippen aan Karsten en Jeroen, maar wel echt genieten. Dat chauvinistische van de Belg vond ik altijd wel mooi, maar sinds Michel Wuyts is gestopt toch ook minder.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en wenteldave
ik vind de omkadering van de tour op radio 1 in belgie nog de fijnste van allemaal

hoe kun je, als je op zo n belachelijke manier een penalty neemt, m verschrikkelijk slecht inschiet, hem mist!!, en m dan in de rebound inschiet, zo arrogant juichen??

• Haha
Waarderingen: Oasiss
We zijn weer een week later en de kaarten liggen er in de Eredivisie weer anders voor.

Ik lees echt met volle verbazing dat Chelsea bezig is met Hato voor 50 miljoen eur, en dat is minder dan Ajax verwacht heeft (die zaten op 70 miljoen). Kwa dat betreft ben ik soms wel jaloers op die Amsterdamse bluf.

Als ik moest kiezen tussen 30 miljoen voor Hancko of 50 miljoen voor Hato zou ik het wel weten voor wie ik zou gaan. Waar haalt Ajax in godsnaam dat bedrag vandaan zeg om voor een verdediger die nog niet heel veel heeft laten zien op het allerhoogste niveau zo'n bedrag te vragen. Ik vind het echt knap hoe Ajax soms hun spelers kunnen overhypen.

We zijn weer een week later en de kaarten liggen er in de Eredivisie weer anders voor.

Ik lees echt met volle verbazing dat Chelsea bezig is met Hato voor 50 miljoen eur, en dat is minder dan Ajax verwacht heeft (die zaten op 70 miljoen). Kwa dat betreft ben ik soms wel jaloers op die Amsterdamse bluf.

Als ik moest kiezen tussen 30 miljoen voor Hancko of 50 miljoen voor Hato zou ik het wel weten voor wie ik zou gaan. Waar haalt Ajax in godsnaam dat bedrag vandaan zeg om voor een verdediger die nog niet heel veel heeft laten zien op het allerhoogste niveau zo'n bedrag te vragen. Ik vind het echt knap hoe Ajax soms hun spelers kunnen overhypen.
Eens dat Hancko op dit moment een betere aankoop is dan Hato, maar Ajax heeft natuurlijk nog alle tijd (contract tot 2028) om Hato te laten rijpen en zijn transferwaarde te laten stijgen. Genoeg potentie gezien zijn leeftijd.

Eens dat Hancko op dit moment een betere aankoop is dan Hato, maar Ajax heeft natuurlijk nog alle tijd (contract tot 2028) om Hato te laten rijpen en zijn transferwaarde te laten stijgen. Genoeg potentie gezien zijn leeftijd.
Maar ik denk dat Ajax Hato overschat. Die jongen gaat niet de wereldtop halen denk ik. Nu nog een matig seizoen en je moet blij zijn met 25 miljoen. Ik had ook eerder Hancko gehaald.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
geen nastasic (ex man city)bij antwerp
testen en dergelijke gedaan maar toch afgeketst

kern is echt te krap.
begin van het seizoen komt te snel

zeker verdedigend vlak is de spoeling erg dun en jong.

Rosen Bozhinov - 2005 - contract tot 2028
Kobe Corbanie - 2005 - contract tot 2026
Mathijs Gielkens - 2007 - contract tot ?
Daam Foulon - 1999 - contract tot 2028
Jedial Mbambi - 2009 - contract tot 2027
Semm Renders - 2007 - contract tot 2027
Luca Schelfhout - 2007 - geen contract
Zeno Van den Bosch - 2003 - contract tot 2026
Thibo Somers - 1999 - contract tot 2028

Maar ik denk dat Ajax Hato overschat. Die jongen gaat niet de wereldtop halen denk ik. Nu nog een matig seizoen en je moet blij zijn met 25 miljoen. Ik had ook eerder Hancko gehaald.
Nouja dat dus... ik zie het eerlijk gezegd ook niet helemaal in hem wat anderen blijkbaar wel zien. Ik vind het een vrij beperkte verdediger voor de absolute top heb ik het idee. Voor Ajax gewoon een heel degelijke verdediger, maar vind hem nergens echt in uitblinken naar mijn inziens.

In Engeland betalen ze nog grof geld voor een derde rechtsback. Onder de 60 miljoen zou een slechte deal zijn van Kroes. Absurd bedrag, maar dat is wel de realiteit. Als je ziet wat Chelsea en bijvoorbeeld United deze zomer ook weer voor middelmaat aftikken.

Vergelijking met Hancko loopt natuurlijk wat scheef door de leeftijd. Hancko is zeker verder, maar ook qua leeftijd. Daar verdient Atletico over drie jaar niks meer aan

Users who are viewing this thread