Sport algemeen

Dat dit anno 2025 nog steeds een ding moet zijn..
Echt
Get rekt
Ergste is dan nog dat dat gastje het slechte voorbeeld krijgt.

Ergste is dan nog dat dat gastje het slechte voorbeeld krijgt.
Echt support onwaardig
Schaamtelijk want echt steeds meer en meer culturen in onze tribune viel me op Vrijdag nacht.
Opruimen die handel

• Leuk
Waarderingen: Joe
de oudere man is zich zelf gaan aanmelden bij de politie en heeft een stadionverbod van alvast 3 maanden aan zijn been.
De club bekijkt of ze een levenslang verbod kunnen uitdelen

de minderjarige heeft zich nog niet aangemeld.

de oudere man is zich zelf gaan aanmelden bij de politie en heeft een stadionverbod van alvast 3 maanden aan zijn been.
De club bekijkt of ze een levenslang verbod kunnen uitdelen

de minderjarige heeft zich nog niet aangemeld.
3 maanden is wel echt een lachertje... Hoe je zo achterlijk kan zijn blijft mij echt verbazen.

3 maanden is wel echt een lachertje... Hoe je zo achterlijk kan zijn blijft mij echt verbazen.
Antwerp-supporter meldt zich na racistische gebaren richting Union-speler: man krijgt 3 maanden stadionverbod
Een 30-jarige supporter van voetbalclub Antwerp heeft zich gemeld bij de politie nadat hij vrijdagavond racistische gebaren maakte tijdens de wedstrijd tegen Union. Dat schrijft ‘VRT NWS’. De man kreeg een onmiddellijk stadionverbod van drie maanden. Er loopt bovendien een procedure bij Antwerp om hem definitief uit te sluiten.

Lien Verlinden 28-07-25, 13:59 Bron: VRT NWS
Tijdens de eerste twintig minuten van de wedstrijd werden racistische gebaren en geluiden gemaakt richting Union-spits Promise David. Na een penaltymisser werd David geviseerd door enkele Antwerp-supporters, die apengebaren maakten richting hem.

Antwerp kwam na middernacht nog met een statement. “RAFC distantieert zich van dit laakbare gedrag en veroordeelt het stellig. Samen met de bevoegde instanties zullen we er alles aan doen om de daders te identificeren en gepast te straffen”, klonk het toen.

Een van de 2 verdachten, een 30-jarige man, heeft zich intussen zelf gemeld bij de politie. De man kreeg een onmiddellijk stadionverbod van drie maanden. Er loopt bovendien een procedure bij Antwerp om hem definitief uit te sluiten.

Blijf op de hoogte
Krijg een melding bij belangrijke berichten over Regio Antwerpen.

Naast de geïdentificeerde man was er ook een minderjarige betrokken die zich nog niet heeft gemeld.

zullen hier wel een voorbeeld van maken.

Roefs stapt voor 10,5 miljoen euro over naar Sunderland, mogelijk nog € 3 miljoen aan bonussen en NEC heeft een doorverkooppercentage bedongen.

Wat een werelddeal voor de club uit Nijmegen zeg!

• Leuk
Waarderingen: teunajax en wenteldave
Roefs stapt voor 10,5 miljoen euro over naar Sunderland, mogelijk nog € 3 miljoen aan bonussen en NEC heeft een doorverkooppercentage bedongen.

Wat een werelddeal voor de club uit Nijmegen zeg!
Ik vond dat Ajax lag te slapen, maar dit zijn wel absurde bedragen.

Ik vond dat Ajax lag te slapen, maar dit zijn wel absurde bedragen.
Dit soort bedragen zijn gewoon te gortig voor de Nederlandse clubs, ook voor een talentvolle keeper van en subtopper / middenmoter in Nederland. Dus ik snap de afwegingen wel. Ook bij de eerder genoemde vraagprijs van 6 - 7 miljoen had ik al vraagtekens.

Dit soort bedragen zijn gewoon te gortig voor de Nederlandse clubs, ook voor een talentvolle keeper van en subtopper / middenmoter in Nederland. Dus ik snap de afwegingen wel. Ook bij de eerder genoemde vraagprijs van 6 - 7 miljoen had ik al vraagtekens.
Ja, ik dacht dat ie wel voor 5 op te pikken was geweest. Toffe stap voor hem wel.

Plus dat hij daar eerste keeper schijnt te worden. Kan niet beter! 10 miljoen is iets van 50% van de jaarlijkse begroting, echt een bizar bedrag.
Ja, al is dat bij die Engelse clubs vaak nog even afwachten. Als ze in augustus 2x kansloos eraf gaan, kan de paniek zo maar toeslaan en wordt er nog eentje gekocht.

Ondertussen heeft PSV al wel meerdere aankopen boven de 10m gehad deze zomer, dacht ik, dus het kan wel

Positief voor de Nederlandse coëfficiënten: exit Anderlecht!

Edit: ze zijn blijkbaar nog naar conference league, oepsie!

Laatst bewerkt:
Positief voor de Nederlandse coëfficiënten: exit Anderlecht!

Edit: ze zijn blijkbaar nog naar conference league, oepsie!
Charleroi wel exit (voorronde conference league). Ik gun België een hoop, maar voor Nederland is dit inderdaad gunstig.

Weinig zicht op de kwaliteiten van Anderlecht maar AZ speelt l in de voorrondes conference league tegen veredelde versies van Swift Boys, dus misschien valt daar juist meer te halen.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Weinig zicht op de kwaliteiten van Anderlecht maar AZ speelt l in de voorrondes conference league tegen veredelde versies van Swift Boys, dus misschien valt daar juist meer te halen.
Klopt, voor de coëfficiënten maakt het niet uit in welke competitie je punten pakt. Dus de degradatie van Anderlecht is juist potentieel ongunstig. Dat Charleroi er al helemaal uit ligt is natuurlijk wel weer goed nieuws.

Klopt, voor de coëfficiënten maakt het niet uit in welke competitie je punten pakt. Dus de degradatie van Anderlecht is juist potentieel ongunstig. Dat Charleroi er al helemaal uit ligt is natuurlijk wel weer goed nieuws.

Punten zijn wel minder in de Conference League in bijvoorbeeld de eindklassering van groepsfase, dus daar zit nog wel verschil in en daarna ook in de knockoutfase minder punten.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread