Sam Fender

Die nieuwe single is het ook niet echt he. Vrees dat het album gaat tegenvallen.
Ja dit word een heel rustig album denk ik en de nieuwe single vind ik wel net wat te rustig ook jammer maar de andere 3 singles waren wel top dus we zullen het zien

Fijne nummers, maar toch niet de knallers om de stap omhoog te zetten. Jammer maar helaas.
De vraag is: wil Fender dat zelf wel? Denk dat zijn (mentale) gezondheid zwaar moet wegen, zoals bij iedereen trouwens. Hij doet ook niet veel interviews he?

Ik vind het vooral jammer dat het laatste nummer als single wordt uitgebracht. normaal is het laatste nummer nog wel iets interessants tijdens het luisteren van het album

• Leuk
Waarderingen: mees
Vanavond is er een listening party voor het nieuwe album georganiseerd door Studio Brussel:
https://www.vrt.be/vrtmax/artikels/2025/02/12/ontdek-sam-fenders-album-people-watching-in-primeur/

Daarnaast zijn er morgen ook nog listening parties in NL:
Concerto - Amsterdam
Sounds - Venlo
Velvet - Leiden
Plato - Utrecht

Deze zijn wel allemaal om 17:00. Wat ik zelf een behoorlijke klote tijd vindt aangezien ik van alle locaties op minimaal een uur rijden woon, en ik op dit kort termijn niet een uurtje eerder kan stoppen op het werk.

Vanavond is er een listening party voor het nieuwe album georganiseerd door Studio Brussel:
https://www.vrt.be/vrtmax/artikels/2025/02/12/ontdek-sam-fenders-album-people-watching-in-primeur/

Daarnaast zijn er morgen ook nog listening parties in NL:
Concerto - Amsterdam
Sounds - Venlo
Velvet - Leiden
Plato - Utrecht

Deze zijn wel allemaal om 17:00. Wat ik zelf een behoorlijke klote tijd vindt aangezien ik van alle locaties op minimaal een uur rijden woon, en ik op dit kort termijn niet een uurtje eerder kan stoppen op het werk.
Hier precies hetzelfde probleem, wat een ambtenaartjestijden zeg.

• Haha
Waarderingen: JohndeBever
Zending van de LP is inmiddels aangemeld. Benieuwd naar het album, maar met name benieuwd of de tour door kan gaan op de manier zoals deze gepland staat. Het afgelaste concert van New York geeft me een raar onderbuikgevoel dat we begin maart niet in 013 staan...

Zending van de LP is inmiddels aangemeld. Benieuwd naar het album, maar met name benieuwd of de tour door kan gaan op de manier zoals deze gepland staat. Het afgelaste concert van New York geeft me een raar onderbuikgevoel dat we begin maart niet in 013 staan...
klop het ff af alsjeblieft haha

Mooie daaraan is, is dat het al niet veel had gescheeld of dat was inderdaad al het geval geweest.

• Leuk
Waarderingen: elo
Daar da's eerder omdat er dan een andere (grotere) zaal geboekt was toch?
Nee, echt vanwege hemzelf. Hebben met de volle honderd procent voor 013 gekozen.
Is het beslismoment uitgesteld? Of is er al een definitieve GO gegeven om toch de tour op te starten? (Voor zover je deze info kan en wilt delen)
Go is een groot woord. Vooralsnog staan alle seinen wel op groen, maar het zou me niet verbazen als dat nog gaat veranderen.

• Thinking
Waarderingen: BatMutsje
Het zou raar zijn als die tour nu nog verplaatst gaat worden. Volgens mij is hij afgelopen week ook aangekondigd om volgende week zaterdag bij de britt awards op te treden. De tour start 3 dagen later

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het zou raar zijn als die tour nu nog verplaatst gaat worden. Volgens mij is hij afgelopen week ook aangekondigd om volgende week zaterdag bij de britt awards op te treden. De tour start 3 dagen later
Het zou zeker ongebruikelijk zijn, althans bij veel andere artiesten. Gezien het verleden van Fender, is het echter zeker niet ondenkbaar. (Maar ik hoop met je mee uiteraard, zie echt uit naar de twee shows die ik ga bezoeken!)

Vooralsnog geen reden aan te nemen dat ze gecanceld worden.

Hij speelt tijdens de Brit Awards, dus reden om wat optimistischer te worden:

Users who are viewing this thread

• TBK