Rock Werchter 2026

Triggerfinger op Pinkpop gezien, maar dat was me een pak tegen gevallen...
Dan heb jij een andere Triggerfinger gezien of ergens ver weg? Ik zag ze ook op Pinkpop (was vele jaren geleden) en wegens hun muzikale afglijden naar popmuziek ook niet echt meer gevolgd maar ginds tussen de eerste rijen was het toch weer lekker rocken en genieten als vanouds.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Heeft er iemand toevallig nog een weekendticket voor Rock Werchter over? Vriendin van ons is vergeten ticket te kopen (vraag me niet hoe want dat snap ik zelf ook niet 😂) zo ja, stuur me ff pb met prijs

Heeft er iemand toevallig nog een weekendticket voor Rock Werchter over? Vriendin van ons is vergeten ticket te kopen (vraag me niet hoe want dat snap ik zelf ook niet 😂) zo ja, stuur me ff pb met prijs
Is wel lastig, want ze zijn niet meer door te sturen. Dan moet je er echt één overnemen aan de poort.

Begrijp ik nu goed dat tickets en niet meer verkocht kunnen worden, maar ook niet worden getransferd. Is er nog een manier om aan een ticket te komen?

Begrijp ik nu goed dat tickets en niet meer verkocht kunnen worden, maar ook niet worden getransferd. Is er nog een manier om aan een ticket te komen?
Met iemand afspreken aan de poort.

Edit: Al staan er nu wel weer resaletickets op Ticketmaster voor iig de zaterdag. Dus zaterdag of zondag moet wellicht nog lukken.

Leuke sfeer en zo hoor.

Maar ik kom voor de muziek en nu gaan ze die verlengingen geven ipv Nicky Du Soleil???

Users who are viewing this thread