Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan heb jij een andere Triggerfinger gezien of ergens ver weg? Ik zag ze ook op Pinkpop (was vele jaren geleden) en wegens hun muzikale afglijden naar popmuziek ook niet echt meer gevolgd maar ginds tussen de eerste rijen was het toch weer lekker rocken en genieten als vanouds.
Heeft er iemand toevallig nog een weekendticket voor Rock Werchter over? Vriendin van ons is vergeten ticket te kopen (vraag me niet hoe want dat snap ik zelf ook niet ) zo ja, stuur me ff pb met prijs
Heeft er iemand toevallig nog een weekendticket voor Rock Werchter over? Vriendin van ons is vergeten ticket te kopen (vraag me niet hoe want dat snap ik zelf ook niet ) zo ja, stuur me ff pb met prijs