Rock Werchter 2026

Wel balen, Costello was toch een unieke boeking voor Rock Werchter (of toch zeer lang geleden).

The Vaccines dus. Donderdag toch de minste dag hoor voor mij.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik zei letterlijk net in de auto onderweg naar de Hive 'toch ook uniek, nog geen afzeggingen' en BAM een melding van RW over Costello.

Hele tijd zitten balen dat we Costello zouden missen omdat we veel later pas aankomen in werchter. Erg balen voor iedereen die het graag had gezien. Triggerfinger op Pinkpop gezien, maar dat was me een pak tegen gevallen... gelukkig niet meer erg om later te komen morgen.

• Thinking
Waarderingen: festirock
Mensen ervaring met op donderdag op The Hive arriveren? Vanwege omstandigheden konden we niet vandaag vertrekken, zou er nog ergens een plekje zijn voor 2 tenten?

Update Tuesday 30 June - 3 pm​

All 'Combi Flex' parking tickets are sold out, as well as Combi parking tickets for zone BLAUW. Parking tickets for the GROEN and ROZE zones remain available.

Anyone who is being dropped off/picked up, can only use the Aarschot or Leuven train stations as kiss & ride location. From there, take the free shuttle bus to the festival. Dropping off or picking up a passenger is not possible in Werchter or Haacht.

Read all mobility info here.

Ik ben niet echt een OV-reiziger. Is station Haacht helemaal dicht?

Mensen ervaring met op donderdag op The Hive arriveren? Vanwege omstandigheden konden we niet vandaag vertrekken, zou er nog ergens een plekje zijn voor 2 tenten?
Zijn wel meer die donderdag pas komen. Ga dat dit jaar ook weer doen. 2 jaar geleden toen ik voor het laatst was opende ze toen een heel nieuw veldje, dat was juist best wel vooraan de camping

Users who are viewing this thread