Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pkp en RW vergelijken is helemaal niet logisch, die vissen niet in dezelfde vijver.
Wat is er wiedes aan het vergelijken met festivals die binnen dezelfde week vallen
Wel Werchter topic.
Maar Pkp heeft alle wind in de zeilen momenteel. Enorm populair bij 16-25 jaar. En het event voor de Limburgse jongeren, leeft enorm.
Die hebben een jeugdige smoel hè én het Limburggevoel.
ik ben wel zeer verheugd dat RW dit jaar terug gewoon RW is na vorig jaar. Er zijn veel boomers afgehaakt en ik had dit ook gedaan dit jaar als de zondag vorig jaar een verlengstuk kreeg, ik betaal geen €1000 ( combi, eten en b&B) voor enkel ‘geweldige’ slope bands.
Maar alles onder controle terug.
Er zijn veel boomers afgehaakt en ik had dit ook gedaan dit jaar als de zondag vorig jaar een verlengstuk kreeg, ik betaal geen €1000 ( combi, eten en b&B) voor enkel ‘geweldige’ slope bands.
Maar alles onder controle terug.
Kan iemand mij als Hollander uitleggen wat "het Limburg gevoel" is? In Nederland heeft Pinkpop namelijk een beetje stoffige/oudbollige familie reputatie, is dat in België anders dan?
Vraagje. Is er mogelijkheid om ticket door te verkopen. We hebben namelijk een zondagticket maar zouden toch graag combi gaan.
Op website staat dat dit mogelijk is, maar op ticketmaster is doorverkopen niet beschikbaar.
Vraagje. Is er mogelijkheid om ticket door te verkopen. We hebben namelijk een zondagticket maar zouden toch graag combi gaan.
Op website staat dat dit mogelijk is, maar op ticketmaster is doorverkopen niet beschikbaar.
Kan iemand mij als Hollander uitleggen wat "het Limburg gevoel" is? In Nederland heeft Pinkpop namelijk een beetje stoffige/oudbollige familie reputatie, is dat in België anders dan?