Rock Werchter 2026

Vond ze de laatste keer op de Main wel tegenvallen, terwijl ik ze al fantastisch heb weten zijn al was dat in een zaal. Dus duimen voor de Barn dan 🤞
Ik denk niet dat die gaan verzeild raken op Werchter. Die dag Suikerrock moet ook nog gevuld raken.

• Sad
Waarderingen: roluf
Ik hoop toch dat er geen CMAT / The XX clash komt. Denk dat CMAT nog eentje lager staat en er iets stevigers - TOMORA of zo - in de plaats afsluit.

Zondag hoe die nu staat zou ik perfect mee kunnen leven. Groot stuk Moby zien om dan David Byrne ten volle te genieten en afsluiten bij Paul Kalkbrenner en nog wat in A Forest te verdwalen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
I really hope there's no CMAT/The XX clash. I think CMAT will be lower, and something more substantial—Tomora or something—will close in its place.

I could totally live with Sunday as it is now. Watch a big piece of Moby, then fully enjoy David Byrne, finish with Paul Kalkbrenner, and get lost in A Forest a bit more.
You’ll be ok considering they’re on different days 😉

• Haha
Waarderingen: Paddy, JP5 en swissepfan
Toch lang getwijfeld aan enkele keuzes die werden gemaakt bij enkele namen, maar dan zie je het op die manier allemaal mooi samen komen en kun je alleen maar complimenten geven.

Twee missers voor mij wel, eentje is laatste pagina's genoemd; Little Simz en uiteraard Lorde. Feit dat ze Twigs én Byrne hebben is natuurlijk wel te gek.

Ik ben er vrijwel, na enkele jaren afwezigheid, denk ik wel weer vier dagen bij. Chapeau.

Toch lang getwijfeld aan enkele keuzes die werden gemaakt bij enkele namen, maar dan zie je het op die manier allemaal mooi samen komen en kun je alleen maar complimenten geven.

Twee missers voor mij wel, eentje is laatste pagina's genoemd; Little Simz en uiteraard Lorde. Feit dat ze Twigs én Byrne hebben is natuurlijk wel te gek.

Ik ben er vrijwel, na enkele jaren afwezigheid, denk ik wel weer vier dagen bij. Chapeau.
Ja en dan lijkt Lorde nog een misser buiten hun wil om.

Ik sluit Simz nog niet volledig uit. Dit jaar kan er precies meer als anders. Tenzij Pukkelpop ze per se wou bv. Of ze Dour nog een grote trekker willen gunnen.

Serieus? Ging over niks anders de voorbije pagina’s 😂.
Laat die man toch, al die pagina's bijhouden is soms een full time job 😂. En in het verleden had die toch mooi de Backseat Lovers leak gevonden 😉
Oei ja, sorry! Zat in een theatervoorstelling, was even pauze en zag het passeren. Uit enthousiasme meteen gedeeld

Ja geen idee, maar behalve DTRH lijkt ze me niet gericht op de hoogste spots.
Je weet maar nooit. Al is de kans van niet groter dan omgekeerd.
Kan in principe nog op zaterdag als voorlaatste in de Barn, denk ik dan. Carner staat, vind ik, ook wel een trede lager dan ik hem had ingeschat.

Kan in principe nog op zaterdag als voorlaatste in de Barn, denk ik dan. Carner staat, vind ik, ook wel een trede lager dan ik hem had ingeschat.
Enkel zaterdag of zondag kunnen nog tourgewijs.

Straks als afsluiter KluB C op zondag. Dan gaan er veel vloeken 😆😅.

Kan in principe nog op zaterdag als voorlaatste in de Barn, denk ik dan.

Dan zou Berninger een kleiner lettertype hebben?

Als we die theorie volgen is er geen plek meer, main + Barn is vol op za en zo. Do en vrij is ze niet beschikbaar. Klub C lijkt me kansloos.

Edit: shit. 🤔

Users who are viewing this thread