Rock Werchter 2026

Bospop sowieso een sterke line-up voor hun festival.

Wat zouden we daarvan nog kunnen verwachten? voor de hoogste namen is geen plek meer , of ze staan er al (MOBY)
Airbourne , staan vooralsnog niet op GMM en Alcatraz
Razorlight, 4 juli een show in london, daaromheen direct nog niets.
Counting Crows 4 & 5 juli duitsland.
Kaiser Chiefs, tussen 20 juni en bospop niets staan nu
OMD zie ik niet snel gebeuren, zou ik wel waarderen in een van de tenten! Is dan in hun UK tour. (wel genoeg dagen ruimte)
Triggerfinger kan altijd
Kaiser Chiefs would be nice. Loved them at Pinkpop this year.

Bekijk bijlage 17639
ChatGPT acht het mogelijk...

Hoop doet leven zeker?
Roskilde gaat sowieso niet gebeuren, Lorde staat in Denemarken al op Syd for Solen (14 augustus). Het zal eerder een combinatie met Open'er zijn (hebben nog geen zaterdag headliner) als ze nog naar RW komt.

Edit: oeps, ging over Little Simz.

Laatst bewerkt:
Roskilde gaat sowieso niet gebeuren, Lorde staat in Denemarken al op Syd for Solen (14 augustus). Het zal eerder een combinatie met Open'er zijn (hebben nog geen zaterdag headliner) als ze nog naar RW komt.
Gaat over Little Simz toch?

Dit gaat over Little Simz :)

Nu de komst van David Byrne meer en meer waarschijnlijk is stel ik me de vraag met wie ze gaan clashen op de timetable want dat wordt wel heel lastig vrees ik…

Verwachten we vanmiddag een pakketje, of moeten we er meer vanuit gaan dat de volgende namen pas volgend jaar komen?

Verwachten we vanmiddag een pakketje, of moeten we er meer vanuit gaan dat de volgende namen pas volgend jaar komen?
Vond de poster van Byrne gisteren ineens wel verdacht ergens. Dus verwacht wel dat er snel nieuws komt.

Vond de poster van Byrne gisteren ineens wel verdacht ergens. Dus verwacht wel dat er snel nieuws komt.
Zouden ze niet eerder TWC wat body geven en dan vrijdag als laatst RW. Volgende week start de Warmste Week weer dus deze week zo wat de laatste kans dit jaar.

Het programma van donderdag 2 juli wordt aangevuld met JADE, Blood Incantation, Tom Smith en Yard Act. Nieuw voor vrijdag 3 juli zijn FKA Twigs, Wolf Alice, Kingfishr, Franz Ferdinand, Social Distortion, Agnes Obel en Paris Paloma. Op zaterdag 4 juli tekenen Reneé Rapp, Dogstar, CMAT, Beirut en Kokoroko present. Ook voor zondag 5 juli zijn er nieuwe namen. Rise Against, David Byrne, Mogwai, Sierra Ferrell en Joy Crookes komen dan naar het Festivalpark.

Heb mensen beloofd dat als David Byrne er staat dat ik er bij ben. Beter hebben ze hem want anders moet ik weer een andere smoes gaan verzinnen om er bij te zijn in Werchter volgend jaar ...
Zie je daar he 😜

Users who are viewing this thread