Rock Werchter 2026

Just stop trolling, man.
How is it trolling?

Who am I being offensive or deliberately angry towards? Who am I aiming to get an angry response from?

s this just the normal thing lol. I

If you can give me one thing I have said that is trolling then go again,, unless you can then you are preaching words that fit the bill for your agenda.

• Verdrietig
Waarderingen: Mr. Y
I've reported his posts. Hopefully, it won't last long here either. If you have nothing to add and are just trying to irritate people, you can go back to hell as far as I'm concerned.
So you have reported a post that may disagree with your or say something you dislike?

Again, show me where there is a straight intent to irritate, be angry or offensive to people constantly?

They’ve announced the schedule for the World Cup. If I’ve worked it out correctly Belgium’s game in the last 32 (if they win the group) will be 1am on the weds night (well Thursday morning).

The Hive might be lively

(Although someone just said it might be all eastern time, so could be 10pm ish - anyway will be fun whatever)

Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: Joe
We heten de eerste AI gestuurde gebruiker bij deze welkom.
Typisch AI, altijd afsluiten met een vraag.
Er is wel nog wat werk aan. Komt goed.
Denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Anyway, I'm currently with Royel Otis (with High Hi as support) and I'm curious what that will bring for rw26
Hard one to place aren’t they? I thought the barn would be better for them but also wouldn’t surprise me if they were 4th/5th on the main stage either.

Looking forward to the next drop and poster to give us more idea

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als ik naar de optredens van Royle Otis op Youtube kijk van Glastonbury 2025 en Trnsmt 2024 vind ik het een band die in de middag beter op de MainStage kunnen dan in 1 van de tenten.

Misschien handig moest er meer festival-gerelateerde posts op dit forum komen en niet constant mensen die staan bekvechten als 2 honden
Er zijn er jammer genoeg die liever polemiek starten. Zelfs al zijn er nieuwe namen is het altijd te klein, te plat, te dit, te dat.
Anyways, ik ben op dit moment bij Royel Otis (met als support High Hi) ben benieuwd wat dat zal geven voor rw26
Ik moet dringend is wat meer werk maken van inluisteren, niet het gemakkelijkst met een baby van enkele weken. Die durft al eens zen eigen muziek te produceren :LOL: en een AOTY zal het niet worden.

Zo hard niet aangeslagen dat die instant uitverkocht was. Verkoop toch geen onzin.
Het optreden was zeer matig, wat je ook zag aan de uittocht.
Alles verkoopt uit! Zelfs K3 verkoopt meer dan 10 keer het sportpaleis uit.
Deze zondag met The Cure, Kalkbrenner, Moby en A Perfect Circle is wel Rock Werchter-waardig en ziet er al heel goed uit!!

• Leuk
Waarderingen: phil en festirock

Users who are viewing this thread