Rock Werchter 2026

Nee, dan veel liever Sabrina.
Maar is dat een optie die (nog) openstaat? De laatste Mad Cool geruchten spreken niet meer van haar en als ze tourt zou NOS ze toch ook boeken (samen met MC) maar nu staat FF daar en lijken de headliners er bekend 🤔

So NOS are announcing Monday and this was the leaked I days thing
Een losse show met Idles in het voorprogramma? Verwacht dat het verder weer vooral festivals zullen zijn, maar dit mogen ze ook wel komen doen in Nederland of België wat mij betreft hoor! Laatste keer dat ze met een losse show in Nederland stonden was 10 jaar geleden. Weet niet hoe dat in België is, maar een Europese tour betekent bij hun meestal exclusief festivals, misschien op de UK na

Een losse show met Idles in het voorprogramma? Verwacht dat het verder weer vooral festivals zullen zijn, maar dit mogen ze ook wel komen doen in Nederland of België wat mij betreft hoor! Laatste keer dat ze met een losse show in Nederland stonden was 10 jaar geleden. Weet niet hoe dat in België is, maar een Europese tour betekent bij hun meestal exclusief festivals, misschien op de UK na
We hebben in België volgens mij 2018 sportpaleis gehad.

Denk dat het toch vooral grote eigen shows zullen zijn, aangevuld met aantal festivals.

• Geweldig
Waarderingen: jarnemelk
Well we’ll know on Monday if Foo Fighters are our Thursday headliner. Idays, Nos and Mad Cool will no doubt all announce them and makes no sense for Werchter to hold on till later

Well we’ll know on Monday if Foo Fighters are our Thursday headliner. Idays, Nos and Mad Cool will no doubt all announce them and makes no sense for Werchter to hold on till later
Klopt. Denk dat Werchter hun aankondiging gaat delen met o.a. INMUSIC. Er is wel degelijk een headliner aankondiging volgende week. En dat lijkt me voor maandag te zijn.

Klopt. Denk dat Werchter hun aankondiging gaat delen met o.a. INMUSIC. Er is wel degelijk een headliner aankondiging volgende week. En dat lijkt me voor maandag te zijn.
Mumford and Sons dus maandag lijkt mij hopelijk voor op de vrijdag anders is het duidelijk dat geen sabrina of Foo Fighters krijgen

Ik volg niet helemaal ... Dus zouden er maandag twee festivalheadliners een aankondiging doen?

Users who are viewing this thread

• JP5