Rock Werchter 2026

In music, Mad Cool and Nos are all making what appears to be Foo Fighters announcements
Ah ik dacht dezelfde headliner voor iDays, Mad Cool en NOS en dat het voor InMusic over een andere headliner ging. De berichten op de vorige pagina verkeerd geïnterpreteerd dan.

Want @jimmywe denkt dat de Werchteraankondiging die van InMusic zal volgen, maar ook dat Foo Fighters niet op Rock Werchter zullen staan. Daarom ben ik wat verward :)

Ah, I thought the same headliner was for iDays, Mad Cool, and NOS, and that it was a different headliner for InMusic. I must have misinterpreted the messages on the previous page then.

Because @jimmywe thinks the Werchter announcement will follow InMusic's, but also that Foo Fighters won't be at Rock Werchter. That's why I'm a bit confused.:)
Sorry I meant Idays. Inmusic have announced their headliners

Nee toch? Missen er nog eentje dacht ik?

Soit ik vat nog eens graag samen 😅:
- Foo’s kondigen maandag hun tour aan, Werchter zit niet bij die aankondiging (eventueel later, geen idee van, ik gok eerder van niet)
- Aankondiging volgende week is alleszins wel gepland voor werchter, maar geen Foo’s, geen idee wie wel

Als Mad Cool heel hun line up er uit gooien volgende week. Kan dat bv perfect inclusief M&S of iets anders zijn. INMUSIC kondigt dan ook zijn derde headliner aan.

InMusic confirms his third Headliner on Monday

We have four festivals – Nos Alive, Mad Cool, I-Days, and InMusic – that have headliner confirmations for next Monday. But I don't think InMusic has the Foo Fighters.

I think Mad Cool has confirmed the Foo Fighters and Mumford & Sons, and probably one or two more headliners. I-Days and Nos have also confirmed the Foo Fighters. INmusic has confirmed either Mumford & Sons or a band that's only a sub-headliner at Mad Cool, like Deftones.

InMusic confirms his third Headliner on Monday

We have four festivals – Nos Alive, Mad Cool, I-Days, and InMusic – that have headliner confirmations for next Monday. But I don't think InMusic has the Foo Fighters.
Im So confused! 😂. Yep, Inmusic do have one, who announced today that I’m getting it confused with!

Anyway, loads will announce the Foos and others will have something different. Think there’s one in the Uk announcing Monday morning too

Jongens jongens, het is hier al ruim 2 uur niet over Sabrina Carpenter gegaan, gaan dingen mis hoor.

6 Grammy nominaties… 😉

• Haha
Waarderingen: swissepfan
I’m fairly new to this as I want to attend Rock Werchter for the first time in 2026.
Is Jimmy like ‘ that guy ‘ I’m hoping for Foos but if he says it’s not them is that pretty much confirmation that’s it not?

I’m fairly new to this as I want to attend Rock Werchter for the first time in 2026.
Is Jimmy like ‘ that guy ‘ I’m hoping for Foos but if he says it’s not them is that pretty much confirmation that’s it not?
Jimmy knows much but not everything i guess ;) like all of us, its mostly based on other festivals

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Maandag zou je meer moeten weten. Als Foos voor de andere festivals wordt aangekondigd en Werchter zit daar nog niet bij kun je ze wegstrepen.

Dan krijg je Mumford & Sons. Of Sabrina Carpenter. Of misschien toch nog Benson Boone/Lorde + Fred Again.. Ook leuk.
Kans op Florence ATM lijkt inmiddels wat minder aannemelijk.

Tijd voor nieuwe namen!

Mocht Sabrina Carpenter überhaupt niet blijken te touren dan hebben we wel een bak ellende aan hem te danken 😂
We hebben hem gevonden de grootste fan van Sabrina Carpenter.
Drie keer vermeld in evenveel posts in een tijdspanne van 15 minuten! Top!

Hoe zou het nog met Pommelien zijn?

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Dan wordt volgende week in elk geval veel duidelijk kwa headliners lijkt me dan. Foo's en Sabrina en M&S komen wel of niet en het wordt wel duidelijk of er gaten in tourschema's zitten of dat er nog een naam in het circuit mist. *popcorn kopen doet*

We hebben hem gevonden de grootste fan van Sabrina Carpenter.
Drie keer vermeld in evenveel posts in een tijdspanne van 15 minuten! Top!

Hoe zou het nog met Pommelien zijn?

Geen idee wat dit met Pommelien te maken heeft maar dankjewel Slyke! 😘

Je zit er wel naast, ik zou Sabrina enkel gaan zien bij gebrek aan een wat leuker alternatief. Op dezelfde manier heb ik Pommelien afgelopen editie aan me voorbij laten gaan. Eén van de weinige shows waar ik me afsplitste van mijn puberdochter.

Vind ik het topboekingen? 1000%. Vind ik het prima dat een deel van de forumgenoten er aanstoot aanneemt en graag z’n afkeur over nieuwe popheadliners laat blijken? Tuurlijk. Logisch. Maar het mag op gegeven moment wel een tandje minder en in sommige gevallen - looking at you - een tandje minder denigrerend.

Geraakt nog niet tot aan de enkels van Harry Styles
Laten we het houden op de popster die kan rocken met zijn uithalen. Hetzelfde wat Herman Schuermans zei over Olivia Rodrigo dat ze een echte rock chick was. Niet ieders meug, ook niet mijn. Maar wel iemand die Live Nation en RW wel durft programmeren. Ondanks de vrij dure tickets is zijn Sportpaleis volledig uitverkocht. En ja, ook een typisch jongerenpubliek dus daarmee kan je de verjonging van je festival wel vorm mee geven.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Laten we het houden op de popster die kan rocken met zijn uithalen. Hetzelfde wat Herman Schuermans zei over Olivia Rodrigo dat ze een echte rock chick was. Niet ieders meug, ook niet mijn. Maar wel iemand die Live Nation en RW wel durft programmeren. Ondanks de vrij dure tickets is zijn Sportpaleis volledig uitverkocht. En ja, ook een typisch jongerenpubliek dus daarmee kan je de verjonging van je festival wel vorm mee geven.
Rocken en Benson Boone in 1 zin?

Users who are viewing this thread