Rock Werchter 2026

Vorige keer Barnhead, dus why not? Zou meer verdienen, maar weet niet of ze veeleisend is in niet-Spaanse landen
Heb al eens iets horen vallen van een stadiontour. Dat ze geen Primavera speelt is wel zeer opvallend. Je zou denken dat ze dat toch zou doen als er festivals gedaan worden.

The clockworks hebben een nieuwe single uitgebracht. Hun 2de al. Al weer zeer goed. Iemand een idee wanneer hun nieuw album wordt verwacht?

Niet zo lang geleden waren ze in Luik voor een concert samen met johnny marr.

Ze mogen alle 2 naar Werchter komen😍

• Leuk
Waarderingen: randyrw en koolket
The clockworks hebben een nieuwe single uitgebracht. Hun 2de al. Al weer zeer goed. Iemand een idee wanneer hun nieuw album wordt verwacht?

Hebben die niet pas al de Slope afgeslopen, of was dat 2024?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Heb al eens iets horen vallen van een stadiontour. Dat ze geen Primavera speelt is wel zeer opvallend. Je zou denken dat ze dat toch zou doen als er festivals gedaan worden.
Hmmm true. Misschien zij op TW Classic dan? 👀 Nee haha, en das ander topic ook. Laat vallen!

Rosalia als sub voor Sabrina zou gek goed geboekt zijn, ik blijf erbij. Wat een album, wat een stem. Wauw!
Ik snap dat populariteit en streams er toe doen en wil vooral nog een SC-discussie voorkomen, maar het idee dat Rosalia een treetje lager moet staan dan die mevrouw doet me pijn aan m'n hoofd.

• Leuk
Waarderingen: phil

Nieuw album in maart

• Leuk
Waarderingen: c7!
Dat klinkt dan weer beter dan weeeer Idles of TLDP. (niets tegen die muziek, maar voor mijn gevoel kon je die de afgelopen 3-4 edities niet missen)
TLDP heeft er maar 1 keer eerder gestaan en heeft nieuw album op zak. Dat valt echt wel mee qua herhaling

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
Eerste luisterbeurt nieuw album Rosalia; hoewel niet my 🫖 of tea, wel indrukwekkend. Die mag mee op de kar van RW 26.
Admiraal Freebee en KOL ook een nieuw album int verschiet, bring it on.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Die gaat niet als sub komen, als ze komt
Voor Rosalia zou de Barn ook veel te klein zijn de vorige keer, werd er meermaals op dit forum gezegd. Dat bleek ook nog wel mee te vallen. Dus met een subheadlinerpositie mag ze tevreden zijn.

Users who are viewing this thread