Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb al eens iets horen vallen van een stadiontour. Dat ze geen Primavera speelt is wel zeer opvallend. Je zou denken dat ze dat toch zou doen als er festivals gedaan worden.
Heb al eens iets horen vallen van een stadiontour. Dat ze geen Primavera speelt is wel zeer opvallend. Je zou denken dat ze dat toch zou doen als er festivals gedaan worden.
Ik snap dat populariteit en streams er toe doen en wil vooral nog een SC-discussie voorkomen, maar het idee dat Rosalia een treetje lager moet staan dan die mevrouw doet me pijn aan m'n hoofd.
Idles Live 22juni Croatia, 26 juni Servie, 8juli Budapest, 9 juli Slowakije pohoda festival. Ik zie ze niet eventjes overkomen naar RW om dan terug te touren in Oosteuropa
Idles Live: June 22 in Croatia, June 26 in Serbia, July 8 in Budapest, July 9 in Slovakia at Pohoda Festival. I don't see them just popping over to Western Europe and then touring Eastern Europe again.
Idles Live 22juni Croatia, 26 juni Servie, 8juli Budapest, 9 juli Slowakije pohoda festival. Ik zie ze niet eventjes overkomen naar RW om dan terug te touren in Oosteuropa
Eerste luisterbeurt nieuw album Rosalia; hoewel niet my of tea, wel indrukwekkend. Die mag mee op de kar van RW 26.
Admiraal Freebee en KOL ook een nieuw album int verschiet, bring it on.
Voor Rosalia zou de Barn ook veel te klein zijn de vorige keer, werd er meermaals op dit forum gezegd. Dat bleek ook nog wel mee te vallen. Dus met een subheadlinerpositie mag ze tevreden zijn.