Rock Werchter 2026

But that generally depends more on the type of headliners that Primavera books, who are not so high on RW, or not booked at all.
Tbf, that’s a fair comment and I did just look at 2023 and all of Rosalia, FredAgain and New Order all had high spots at Prima and all headlined the barn

Yes, doe maar. Die Instagram hints lijken me geen toeval te zijn.

Ik ben eigenlijk groot the Cure fan maar op een of andere manier maakt het idee me nog niet wildenthousiast. Heb steeds vaker dat ik wat minder hard verlang naar de boomeracts waar ik vroeger wél maandenlang hunkerend naar uitkeek. 🤔 Heb dat nu ook weer met David Byrne, en de laatste jaren idem met bijv Roger Waters en Peter Gabriel.

Zeker mooi die legacy acts op z’n tijd en ze moeten ook echt wel geboekt blijven worden. Maar ik word persoonlijk toch enthousiaster van de nieuwere generatie artiesten. Misschien omdat dat hier thuis, met een puber, vaker door het huis klinkt. Of misschien is het een midlife-dingetje en wil ik me gewoon niet oud voelen. 🤔
Misschien komt het ook wel doordat die artiesten niet meer de energie hebben die ze toen hadden of over het toppunt van hun kunnen heen zijn.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik heb liever kingfishr in de barn dan een Mumford & Sons als Headliner maar moet wel zeggen dat ik als nog naar M&S zou kijken. er zijn headliners die me beter liggen en ook slechter.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Absoluut niet, heb ze in '23 zelfs links laten liggen als vervanger van Stromae. Was gewoon een verwijzing naar de Vlaamse serie 'Het Eiland', beetje riskant hier met niet enkel Belgen maar was te mooi om te laten liggen :ROFLMAO:
Ik heb het eiland nog altijd niet gezien. In de Gloria en willys en marietten fan!

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
'I came home, like a sssssssstone.'

Episode 17 GIF by The Simpsons

Tjsaaaa ik moet zeggen dat Mumford and Sons echt wel fijne muziek heeft. Tomkins Square Park bv vind ik echt een parel
Maar Headliner vind ik zonde van de spot.

Verkopen sportpaleis, (excuus A F A S Dooooom) nagenoeg direct uit. Dus het rechtvaardigt de hoge spot wel, een beetje a la Lenny Kravitz. En daar heb ik dan weer minder mee dan met Mumford.

We zullen er wel op moeten anticiperen dat er zoals bijna altijd 1 of meerdere namen die we hier te klein/niet goed genoeg bestempelen gewoon hoog staan.

Donderdag: The Cure, The XX
Vrijdag: Billie Eilish, The last dinner party
Zaterdag: Gorillaz, Lorde
Zondag: Nick Cave, Turnstile

Om maar even een gokje te wagen, (random volgorde)
JA!

Beste headlinerlineup in tijden als dit 'm wordt. Bijna te goed, letterlijk elk van deze 8 namen zou ik gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: visdave34

Users who are viewing this thread