Eerste dag op sleeptouw met de dochter, mensen...ik ben al kapot.
Eerst begonnen met Charles...was okayish. Sympathieke uitstraling, paaar goeie nummers.
Stukje Julia Wolf...luchtiger dan popcorn en even weinig subtantie
While she Sleeps in het voorvak, best hard gegaan. Dochter heeft haar allereerste crowdsurf gedaan met een grote grijns op haar bakkes, ik was me te zelfbewust om te volgen.
Amyl and the Sniffers- okay, maar ik heb er niet echt een grote klik mee.
Hiqpie op Slope - Die hebben zieltjes gewonnen, toffe band
Helft van Alessi Rose: Schattig, maar te luchtig
Lambrini Girls- Amyl and the sniffers...maar iets aanstekelijker. Laatste nummer geskipt wegens...
Voorvak Fontaines D.C.: Voor ons de show van de dag. Van begin tot eind meezingen , "I Love You" is nu al het moment van Werchter tot nu toe
Nog de Barn in geraakt voor het leeuwendeel van London Grammar: Hannah Reid is een vocale bom. Die drone was best geinig voor visuals te maken.
Heilung- Dit was speciaal op de best mogelijke manier. Zowel visueel als auditief indrukwekkend. Het is gewoon de soundtrack van de Hellblade games die tot leven komt.
Iggy Pop: Heerlijk als levende legendes hun reputatie waarmaken. The Passenger en Lust for Life als machtig één-tweetje. Ijzersterk optreden, met een dankbaar publiek
Linkin Park: Goed, maar de vaart ging er te vaak uit. Wel niks aan te merken op Emily.
Bijna 12 optredens op een dag...aan dit tempo haal ik zondag niet.