Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We waren in het voorste voorvak en veel mensen die geen nummer kenden of op hun mobiel zaten waar wij stonden. Bij de catwalk wel meer sfeer, maar veel fans die er al voor Deftones en LP stonden. Met alle Fontaines shirts die ik vandaag zag had ik wel meer mensen in het voorvak verwacht. Bij Iggy nu nog plek zat.
Pff, Glints via de stream is nog erger dan zijn liveshow op Mama's Pride 2 maanden geleden. Dat Britse accentje... not for me. Ja, net zo zuur als de postpunk hater eerder vandaag. Faisal wel goed op dreef trouwens.
Ziet er ondanks de drukte erg gezellig uit overigens. Was er gewoon bij geweest als mijn managers niet de bizarre obsessie hadden dat iedereen (ondanks alles) bij een teamuitje moet zijn...
Pff, Glints via de stream is nog erger dan zijn liveshow op Mama's Pride 2 maanden geleden. Dat Britse accentje... not for me. Ja, net zo zuur als de postpunk hater eerder vandaag. Faisal wel goed op dreef trouwens.