Rock Werchter 2025

Man man man . Net terug van graspop en wat een onaangenaam festival is dit.
Laatste keer werchter was 2017.
Nu 1x terug voor deftones en linkin park. Nog nooit zoveel omvergelopen geweest en mensen die 0% interesse in muziek hebben gezien. Waarom dit festival uitverkoopt , geen idee.

Hoop dat het betert naar de avond toe. Also , waar is de fucking rock muziek naar toe?
Mijn eerste werchter was 2002. Niks anders dan rock/metal. Nu staat er niks 😒
Ok boomer!
Er is zeker geen Stevige muziek

Bijlagen

• VID-20250703-WA0066.jpg
    VID-20250703-WA0066.jpg
    197,2 KB · Weergaven: 102
Kan je straks london grammar van buiten volgen eigenlijk? Geen zin om goede plek van Fontaines te verlaten.

Ok. Het hele postpunk genre is klaar voor mij, het werkt niet voor mij. Ik heb verschillende acts een kans geven. (High vis, squid, en nou Fountains Dc en meer) op plaat vind ik het steeds tof. Maar live is dit weer echt een trieste natte keukenrol. waar zit de energie en passie in dit genre? Naja ik haal het niet uit de performance. Ik denk dat ik het gewoon niet snap.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Fontaines ook gewoon heel goed maar ik moet toch wel vorige posts bijstaan dat het publiek mij heel gematigd lijkt deze donderdag. Meer dan anders, maar misschien is het ook omdat ik wat ouder word ;-)
Bij sleeps en lambrini al vast niet matig en ezra sick

Filmpjes die ik voorbij zie komen tonen ook wel echt een apathisch publiek zeg. Als je een band als Fontaines al niet meer kan bekoren, dan houdt het op.

• Leuk
Waarderingen: Grecio en Sjakie de Wit
Ok. Het hele postpunk genre is klaar voor mij, het werkt niet voor mij. Ik heb verschillende acts een kans geven. (High vis, squid, en nou Fountains Dc en meer) op plaat vind ik het steeds tof. Maar live is dit weer echt een trieste natte keukenrol. waar zit de energie en passie in dit genre? Naja ik haal het niet uit de performance. Ik denk dat ik het gewoon niet snap.
Publiek loopt er gewoon erg loom bij vandaag. Weet niet hoe het komt, het is verdekke donderdag. Amyl, De La Soul en ook Fontaines toch een tammig publiek. Stuk Ezra Collective was wel een bommeke.

Fontaines is echt wel klaar voor die headliner spot hoor! Visuals, sound, alles klopt.

Ik weet niet hoe de sfeer voorin is, maar achterin t veld is t goed genietne

• Leuk
Waarderingen: superginger en maartens
Fontaines is echt wel klaar voor die headliner spot hoor! Visuals, sound, alles klopt.

Sfeer voorin was prima. Meesten gingen wel mee. Alleen aantal niet die duidelijk voor iemand anders komen

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Fontaines ook gewoon heel goed maar ik moet toch wel vorige posts bijstaan dat het publiek mij heel gematigd lijkt deze donderdag. Meer dan anders, maar misschien is het ook omdat ik wat ouder word ;-)
Ook in 1e vak en idd wat een kut sfeer nu. Echt verneukt door de apathische LP fans die roerloos op 1e rij hun gsm aan checken waren.... Maar opnieuw een top optreden. Laat ze maar asap pukkelpop en aanverwanten headlinen

Ook in 1e vak en idd wat een kut sfeer nu. Echt verneukt door de apathische LP fans die roerloos op 1e rij hun gsm aan checken waren.... Maar opnieuw een top optreden. Laat ze maar asap pukkelpop en aanverwanten headlinen
Ah ok die eerste rij kon ik niet zien, ik sta aan het hek achter het voorvak en vanuit daar leek het voorvak grootendeels wel mee te gaan

Hoe? Het is mooi geluid. Maar het geeft geen energie. Is de apathie de trekkingskracht van deze acts?, is dat waar ik zo afknap? Ik zie het niet bij die postpunk bands.

Nog nooit zo'n massale toestroom van hoofdpodium naar de barn gezien. Geen London Grammar voor mij dan maar

Hoe? Het is mooi geluid. Maar het geeft geen energie. Is de apathie de trekkingskracht van deze acts?, is dat waar ik zo afknap? Ik zie het niet bij die postpunk bands.
Haha, man. Je scheert alle postpunk over één kam? Apathie ook echt. Moet muziek veel meer zijn dan mooi geluid dan? En daarbij: zat bezieling in de songs van FDC.

Nog nooit zo'n massale toestroom van hoofdpodium naar de barn gezien. Geen London Grammar voor mij dan maar
Ik zal ze wel eens in een zaal gaan zien. Dat klinkt goed van 100m buiten de Barn zeg! Jammer dat ik niet in de Barn stond maar vond Fontaines ook gewoon te goed om weg te gaan.

Users who are viewing this thread