Rock Werchter 2025

Ik zal ze wel eens in een zaal gaan zien. Dat klinkt goed van 100m buiten de Barn zeg! Jammer dat ik niet in de Barn stond maar vond Fontaines ook gewoon te goed om weg te gaan.
Ik ga zeker op herkansing voor London Grammar op LL

Amyl vanuit voorste voorvak was echt een vergissing. Nul sfeer. Een kleine moshpit aan de zijkant, zo van moetens…

Ik snap niet wat het is met dat publiek vandaag. Vorig jaar in datzelfde voorvak, met IDLES (zelfde spot als Amyl als ik me niet vergis), op die dag die Foo Fighters in een wip uitverkocht, was het echt dik feest. Dag en nacht verschil met die farce tijdens Amyl.

Fontaines DC ook tussen heel mak publiek. De helft van de mensen met hun rug naar het podium. Klappen na een nummer ? Ho maar !

Anyway, tegen beter weten in weer het voorvak in voor Deftones. Mijn #1 must see van het weekend…

• Thinking
Waarderingen: JP5
Amyl vanuit voorste voorvak was echt een vergissing. Nul sfeer. Een kleine moshpit aan de zijkant, zo van moetens…

Ik snap niet wat het is met dat publiek vandaag. Vorig jaar in datzelfde voorvak, met IDLES (zelfde spot als Amyl als ik me niet vergis), op die dag die Foo Fighters in een wip uitverkocht, was het echt dik feest. Dag en nacht verschil met die farce tijdens Amyl.

Fontaines DC ook tussen heel mak publiek. De helft van de mensen met hun rug naar het podium. Klappen na een nummer ? Ho maar !

Anyway, tegen beter weten in weer het voorvak in voor Deftones. Mijn #1 must see van het weekend…
Tijdens While She Sleep well een hele goede sfeer, ik moet zeggen dat ik Amyl ook gewoon niet veel aan vond. Blij dat ik naar Sigrid ben gegaan na 15 minuten.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
En voor dit weekend met z’n allen maar hopen dat Buienradar het eens bij het rechte eind heeft. De rest geeft veel nattigheid op zondag. 🫤

Tijdens While She Sleep well een hele goede sfeer, ik moet zeggen dat ik Amyl ook gewoon niet veel aan vond. Blij dat ik naar Sigrid ben gegaan na 15 minuten.
Had ik beter ook gedaan.
Ik was nog net op tijd binnen bij Sigrid om ‘Don’t Kill My Vibe’ heel luid en vals mee te kwelen. Laatste tien minuten nog meegepikt. Was top.

Ik hoop dat jullie intens aan het genieten zijn bij London Grammer!! 🙏

Benieuwd ook naar vanaf welk tijdstip er rode kruizen waren.
Totaal niet. Afgrijselijk publijk net buiten de barn. Constant aan het lullen over vanalles en nog wat.

LG daarentegen wel goed lijkt me

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Zo dat begin van Deftones is op stream bijna slecht genoeg om weg te zappen

Fontaines ook gewoon heel goed maar ik moet toch wel vorige posts bijstaan dat het publiek mij heel gematigd lijkt deze donderdag. Meer dan anders, maar misschien is het ook omdat ik wat ouder word ;-)
We waren in het voorste voorvak en veel mensen die geen nummer kenden of op hun mobiel zaten waar wij stonden. Bij de catwalk wel meer sfeer, maar veel fans die er al voor Deftones en LP stonden. Met alle Fontaines shirts die ik vandaag zag had ik wel meer mensen in het voorvak verwacht. Bij Iggy nu nog plek zat.

• Leuk
Waarderingen: maartens

Users who are viewing this thread