Rock Werchter 2025

• Leuk
Waarderingen: MrJames
Even een rare vraag wellicht, mijn dochter heeft vandaag een ongeluk gehad met de fiets en sowieso een zware kneuzing aan de knie en scheenbeen. Mogelijk ook de kniebanden beschadigd.
Is er een policy voor als je op krukken loopt? Of is dit op eigen risico?

Officieel moet je inschrijven voor 10 juni, maar kan me niet voorstellen dat ze je niet zullen helpen, als je de situatie gewoon even uitlegt. Succes!

• Leuk
Waarderingen: MrJames
Ik ga ook op krukken. Enige waar ik voor stress is dat ze me mogelijks niet in het voorvak laten. Er wordt niet geantwoord op mijn mail.

Heel erg bedankt allemaal! Zo fijn dat jullie mij goed voorbereiden op mijn weekendje Werchter!

bob vylan mogen de Verenigde Staten niet meer binnen wegens haatzaaierij

• Leuk
Waarderingen: PK82
Staan dit jaar niet op RW. Post kan dus verwijderd worden in dit topic.

s
Als je gaat kamperen in italie of spanje is het vrij normaal…overleef je wel hoor😉..goed drinken en zorgen dat je niet verbrand

dat is niet te voorspellen, je weet nooit hoeveel mensen er aankomen rond dat tijdstip, doorgaans gaat het vlotjes, eenmaal geparkeerd ben je wel klaar binnen een uur🍻
Ghoh ja maar zo 2u in de volle zon bij 38 graden “wachten” tot ze een vak open doen terwijl ze dat ook gewoon kunnen openstellen lijkt me toch echt not done nu. Is gewoon overbodig en niet zo gezond.

s

Ghoh ja maar zo 2u in de volle zon bij 38 graden “wachten” tot ze een vak open doen terwijl ze dat ook gewoon kunnen openstellen lijkt me toch echt not done nu. Is gewoon overbodig en niet zo gezond.
Genoeg water meenemen en rustig blijven. Normaal dat je niet op 10 min aankomt en direct je plek hebt. Iedereen tegelijk laten rondrennen is ook geen optie. Een uurtje doorbijten en komt wel goed

Iemand een idee of de kans groot is dat er GEEN daglockers (met stroom) op the Hive meer te krijgen zijn tijdens het weekend? Je kunt enkel vooraf een locker voor het hele festival reserveren, ik wil enkel een locker voor za en zo.

Ze moeten mensen aanmoedigen na 21:00 te komen. Dat is écht het meest verantwoord. Niet voor eenieder zal dat kunnen maar de mensen die van ver komen of met treinen of vluchten zitten kunnen ze dan overkapt opvangen in de grote tent.

Niet ideaal maar dat is niets met 37 graden volle zon.

Stond er alleszins nog niet op TW Classic, tenzij ik dat echt gemist heb.
Constructie (de palen) stond er zaterdag al, afwerking zoals nu niet

Schermen lijken wel kleiner niet? Normaal zijn die toch tot bovenkant podium?
even groot maar hangen nu gewoon tot beneden.
Gaan later terug wat hoger hangen wat licht moet nog naar boven getakeld worden

• Leuk
Waarderingen: Islaaa en JP5
Ik ga ook op krukken. Enige waar ik voor stress is dat ze me mogelijks niet in het voorvak laten. Er wordt niet geantwoord op mijn mail.
Spam al gecheckt? Dacht ook tijdje geleden geen antwoord gehad te hebben, zat het gewoon al paar dagen in de spam 🤦‍♂️

Je onderschat hoe gigantisch groot die wei is (zeker in verhouding tot andere festivalweides). Zonder die toog zou het drinken halen een ramp zijn. En het valt echt heel goed mee hoor. Nog nooit aan gestoord eigenlijk.
Ik was op tw classic, eerste keer in Werchter, en vond het spuuglelijk 😂 maar het went wel snel

• Haha
Waarderingen: Islaaa

Users who are viewing this thread