Rock Werchter 2025

Echt ideaal festivalweer, al wordt die woensdag wel afzien op de camping. Gelukkig heb ik een tent die zichzelf opzet 😅

Hello Tempest Road = Stromae Helpt Lode !

Weeral een stapje dichter. De vraag is natuurlijk: wie is Lode ?

;)
"Ja, er is inderdaad iemand met de naam Lode die gelinkt is aan Rock Werchter:

Verder kom je geen andere recente Lode’s tegen die direct met Rock Werchter te maken hebben. Het kan natuurlijk zijn dat er in de organisatie of crew intern iemand met de voornaam Lode werkt, maar daar zijn geen openbare vermeldingen van gevonden.

Kortom, publiekelijk is Lode Nuyts de enige “Lode” die opvalt in verband met verslaggeving over Rock Werchter."

Aldus chatgpt. Stromae confirmed

• Confetti
Waarderingen: JP5
Ik had met coins kopen op het eerste oog ook geen link naar ideal, maar je moet een menu openvouwen en daar staat de link naar Ideal…normaal kunnen we alles gewoon via ideal betalen bij Ticketmaster BE vanuit Nederland
Ik heb net een mailtje gestuurd en Bancontact of creditcard zijn echt de enige betaalmogelijkheden.. belachelijk!

Ik heb net een mailtje gestuurd en Bancontact of creditcard zijn echt de enige betaalmogelijkheden.. belachelijk!
De meest recente (Nederlandse?) pinpassen hebben ook een CVC code erop staan en kunnen ook als creditcard gebruikt worden waarmee je dan wel gelijk dient af te rekenen. Er staat dan ook een Visa of Mastercard logo op de pinpas. Wellicht kun je zo alsnog het parking ticket afrekenen?

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Heel vreemd…er staat op jou bankpas ook een code daarmee kun je hetzelfde als creditcard betalen…heb ik laatst ook gedaan met een bestelling vanuit Belgie. Probeer dat eens?

• Leuk
Waarderingen: emilejol
De meest recente (Nederlandse?) pinpassen hebben ook een CVC code erop staan en kunnen ook als creditcard gebruikt worden waarmee je dan wel gelijk dient af te rekenen. Er staat dan ook een Visa of Mastercard logo op de pinpas. Wellicht kun je zo alsnog het parking ticket afrekenen?
Dit bedoel ik dus😊

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
On Sunday, we feast.
Als 34-jarige, witte man is Green Day een van mijn favoriete bands ooit. Toch kijk ik meer uit naar het optreden van Olivia dan dat van Green Day.

Users who are viewing this thread