Rock Werchter 2025

De afmetingen van een steekwagen zal te maken hebben met de breedte van de doorgang bij de controle. Daar kan onze bolderkar met legertent precies doorheen ;) Een breder geval zal hier zeker stranden.
Manmanman ik zie op tegen de zwoegtocht vanuit de auto, maar ik kijk toch zooooo uit naar die 1e frisse pint op de wei.
Dus met een bolderkar binnen geraken is geen probleem?

De afmetingen van een steekwagen zal te maken hebben met de breedte van de doorgang bij de controle. Daar kan onze bolderkar met legertent precies doorheen ;) Een breder geval zal hier zeker stranden.
Manmanman ik zie op tegen de zwoegtocht vanuit de auto, maar ik kijk toch zooooo uit naar die 1e frisse pint op de wei.
Hoe ver is het vanaf parkeerplaats?

Dus met een bolderkar binnen geraken is geen probleem?
Nope, dat kan gewoon.

Wij moesten een keer de steekwagen inleveren met de reden dat het gevaarlijk was als er mee gegooid werd. Toen we zeiden dat we ook met haringen of bolderkarren konden gaan gooien werden we raar aangekeken😂

Hoe ver is het vanaf parkeerplaats?
Goede vraag.
Ik sta op The Hive parking en verblijf op The Hive. Een klein half uurtje van auto tot poort? Met een berg gesjouw dan he.
ik denk een kwartier flink doorstappen Mocht je nog eens op en neer moeten lopen.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Was het al maar donderdag! Het weer wat voor festivals toch enorm belangrijk is lijkt de goede kant op de gaan echt perfect festival weer op zondag na maar de regen zal wel meevallen dan. Enkel voor de mensen op The Hive zal het woensdag wel even bakken zijn. Zeer blij dat de dagen erna de temperatuur zakt ik kan me toch echt geen 4 dagen RW in 36graden inbeelden. Ik hou van een zonnetje maar er zijn grenzen :) .

Hoi, ik wil graag een The Hive ticket kopen maar ik kom uit NL..
Via TicketSwap heb ik geen geluk met ze in mijn mandje krijgen maar op Ticketmaster staan er redelijk vaak kaarten in de resale! ik kan deze tickets alleen halen met een creditcard (heb ik niet) of met bancontact (heb ik ook niet) is er nog een andere oplossing?

Via TicketSwap heb ik geen geluk met ze in mijn mandje krijgen maar op Ticketmaster staan er redelijk vaak kaarten in de resale! ik kan deze tickets alleen halen met een creditcard (heb ik niet) of met bancontact (heb ik ook niet) is er nog een andere oplossing?
Ik had met coins kopen op het eerste oog ook geen link naar ideal, maar je moet een menu openvouwen en daar staat de link naar Ideal…normaal kunnen we alles gewoon via ideal betalen bij Ticketmaster BE vanuit Nederland

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Bedankt! Ik dacht dat deze al om 1u30 vertrok en we daardoor vroeger bij LP zouden moeten weggaan, maar blijkbaar rijdt hij om 2u30 :cool:
Die vertrekken pas na het laatste optreden, dus je kunt na Linkin Park gewoon naar de pendelbus gaan en de trein zal sowieso wachten.

• Leuk
Waarderingen: sloeber
Behalve Glastonbury en Coachella zijn dit soort formaat verassingen heel uitzonderlijk. Alles op die festivals wordt gefilmd en rond de hele wereld bekeken. Werchter blijft binnen de grenzen van de Benelux ook al staan er vergelijkbare aantallen voor het podium.
Het zou mooi zijn als Olivia Rodrigo zondag met Stromae een paar liedjes zou zingen. Net als Lewis Capaldi voor Glastonbury, is Stromae voor RW een verloren zoon die plots onverwacht toch opdaagt tot blijdschap van de ganse RW community . Hopen mag, maar kans is wel heel klein.

Het zou mooi zijn als Olivia Rodrigo zondag met Stromae een paar liedjes zou zingen. Net als Lewis Capaldi voor Glastonbury, is Stromae voor RW een verloren zoon die plots onverwacht toch opdaagt tot blijdschap van de ganse RW community . Hopen mag, maar kans is wel heel klein.
Ik zou Stromae de perfecte 50 jaar Werchter surprise act vinden

TM kan toch ook gewoon met Ideal? Zowel op ticketmaster.nl als .be

Users who are viewing this thread