Rock Werchter 2025

Wie niet waagt, niet wint: Is hier iemand die donderdag na LP richting Brussel gaat en nog 2 plekjes in haar/zijn auto over heeft? We delen graag parkeer- en benzinekosten!

Wat jammer dat we dat toch minder zien op RW. Misschien is het gevoel onjuist maar op andere festivals zijn er precies altijd meer verrassingen.
Is in Europa enkel een dingetje op Glastonbury hoor. Dat festival heeft een lange geschiedenis van special guests & surprise acts. Dat alles live op BBC 1 uitgezonden wordt draagt daar ook aan bij natuurlijk.

Werchter is dit jaar toch iets stressvoller dan de voorbije jaren. We hebben noodgedwongen moeten uitwijken naar een Airbnb in hartje Leuven, omdat onze gebruikelijke stek verbouwd wordt. Alleen dus nog steeds geen info gehad over aankomst of een code om de deur te openen en een host die niet bepaald snel reageert. Gecombineerd met treinverkeer dat mogelijk in de soep draait door bakoven temperaturen en ik kan zeggen...vorige jaren was beter voor mijn gemoedsrust .😅

Werchter is dit jaar toch iets stressvoller dan de voorbije jaren. We hebben noodgedwongen moeten uitwijken naar een Airbnb in hartje Leuven, omdat onze gebruikelijke stek verbouwd wordt. Alleen dus nog steeds geen info gehad over aankomst of een code om de deur te openen en een host die niet bepaald snel reageert. Gecombineerd met treinverkeer dat mogelijk in de soep draait door bakoven temperaturen en ik kan zeggen...vorige jaren was beter voor mijn gemoedsrust .😅
Komt wel goed. Eens je op het gras staat met een pint in de hand is alles vergeten. Stress is een momentopname. ;-)

Wie niet waagt, niet wint: Is hier iemand die donderdag na LP richting Brussel gaat en nog 2 plekjes in haar/zijn auto over heeft? We delen graag parkeer- en benzinekosten!
Er zijn nachttreinen voorzien, misschien makkelijker én veiliger om weer in Brussel te geraken ;-)

Hoe zit het met vitamine tabletten meenemen? Magnesium en vitamine C bijv.
Heb deze graag altijd bij voor mentaal en fysiek beter voelen door de dag heen.

De afmetingen van een steekwagen zal te maken hebben met de breedte van de doorgang bij de controle. Daar kan onze bolderkar met legertent precies doorheen ;) Een breder geval zal hier zeker stranden.
Manmanman ik zie op tegen de zwoegtocht vanuit de auto, maar ik kijk toch zooooo uit naar die 1e frisse pint op de wei.

• Leuk
Waarderingen: Blaugrana en Pommer

Users who are viewing this thread