Het inpakken is begonnen. Maar wat een miserie wel als je zowel heel warm weer hebt als 20 graden met kans op (stevige) regen. Ik val er toch elk jaar van achterover hoeveel ik zit mee te sleuren naar de camping qua spullen en kleren, om nog maar over drank & eten te zwijgen. Heeft iemand hier advies over? Want voor woensdag avond heb ik al een nieuwe outfit me mee aangezien ik mijn kleren ga kunnen uitwringen gok ik. Als je een dikke bui op je krijgt ben je ook blij om een droge outfit aan te trekken… Het is mijn 10e jaar op The Hive maar ik heb toch altijd het gevoel dat de rest veel minder dan mij mee heeft
Ik hoop écht dat ze woensdag voorzien zijn op de warme weer als we arriveren op The Hive. Flesjes water, schaduw, vernevelaars, en hopelijk geen belachelijk gedoe door een hele hoop mensen uuuuren te laten wachten in de blakende zon om een nieuw vak te openen op de camping.
Btw, gisteren Jokke en Dikke gezien op Genk On Stage. Gaat wel écht goed zijn. Jokke neemt het publiek helemaal mee en Dikke met liveband is toch wel een vibe.