Rock Werchter 2025

Hoe moeilijk doen ze over een klein gaspitje op de Hive (MySpace)? Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat twee jaar geleden heb gedaan

Als ze je gaspitje vinden, zullen ze het innemen. Ik ben misschien een beetje braaf, maar doe het niet. Als er een brand zal uitbreken dan wordt het binnen een mum een inferno. Of ben ik nu weer te bang?

Hola, ik heb nooit gepleit om Werchter naar Nederland te verhuizen. Die hebben al voldoende festivals. Als 'den Schuur' zegt dat hij aan een militaire legerbasis denkt als nieuw thuis voor zijn festival dan kraait niemand. Dus zo gehecht is de organisatie niet aan Werchter.
Oh jawel...
Herman zal wel weer iets nodig hebben (extra voorziening, grond, vergunning,...), gewoon wa druk zetten.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en festirock
Maar trouwens inmiddels pagina 1100. Dat record van Graspop 2023 met 1174 pagina's moeten we toch wel kunnen halen? Gewoon net als dit bericht een hoop onzinberichten plaatsen. Nog 30 pagina's doorgaan over het weer en we zijn al een stuk op weg!

• Haha
Waarderingen: Schelle en swissepfan
Het inpakken is begonnen. Maar wat een miserie wel als je zowel heel warm weer hebt als 20 graden met kans op (stevige) regen. Ik val er toch elk jaar van achterover hoeveel ik zit mee te sleuren naar de camping qua spullen en kleren, om nog maar over drank & eten te zwijgen. Heeft iemand hier advies over? Want voor woensdag avond heb ik al een nieuwe outfit me mee aangezien ik mijn kleren ga kunnen uitwringen gok ik. Als je een dikke bui op je krijgt ben je ook blij om een droge outfit aan te trekken… Het is mijn 10e jaar op The Hive maar ik heb toch altijd het gevoel dat de rest veel minder dan mij mee heeft 😂

Ik hoop écht dat ze woensdag voorzien zijn op de warme weer als we arriveren op The Hive. Flesjes water, schaduw, vernevelaars, en hopelijk geen belachelijk gedoe door een hele hoop mensen uuuuren te laten wachten in de blakende zon om een nieuw vak te openen op de camping.

Btw, gisteren Jokke en Dikke gezien op Genk On Stage. Gaat wel écht goed zijn. Jokke neemt het publiek helemaal mee en Dikke met liveband is toch wel een vibe.
ik pak tegenwoordig pas dag van tevoren in, dan is het weer ook het meest actueel. dus ik wacht nog ff tot dinsdag. verder probeer ik ook steeds minder mee te nemen. voordeel van een goede backpack is wel dat mijn kleding erin zit en tent en stoeltje er aan de zijkanten aan vast kan klikken. heb nu alleen geinvesteerd in een nieuw luchtbed dus die ga ik los moeten dragen samen met de koelbox. wil altijd alles in 1x meenemen, heb een hekel aan 2x lopen haha

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Blommie
Maar trouwens inmiddels pagina 1100. Dat record van Graspop 2023 met 1174 pagina's moeten we toch wel kunnen halen? Gewoon net als dit bericht een hoop onzinberichten plaatsen. Nog 30 pagina's doorgaan over het weer en we zijn al een stuk op weg!

Dus....het weer he?

Komt er iemand woensdag met de trein? NMBS bekijkt namelijk nu al om diverse treinen die via Brussel naar Leuven moeten te schrappen, en dat door de hitte het kan dat er sporen en leidingen vervormen en er treinen uitvallen met storingen. I

Nee, ga met de auto. Het scheelt zeker 3 uur ten opzichte van de trein. En je kunt nog net iets meer bagage meenemen.

Het inpakken is begonnen. Maar wat een miserie wel als je zowel heel warm weer hebt als 20 graden met kans op (stevige) regen. Ik val er toch elk jaar van achterover hoeveel ik zit mee te sleuren naar de camping qua spullen en kleren, om nog maar over drank & eten te zwijgen. Heeft iemand hier advies over? Want voor woensdag avond heb ik al een nieuwe outfit me mee aangezien ik mijn kleren ga kunnen uitwringen gok ik. Als je een dikke bui op je krijgt ben je ook blij om een droge outfit aan te trekken… Het is mijn 10e jaar op The Hive maar ik heb toch altijd het gevoel dat de rest veel minder dan mij mee heeft 😂

Ik hoop écht dat ze woensdag voorzien zijn op de warme weer als we arriveren op The Hive. Flesjes water, schaduw, vernevelaars, en hopelijk geen belachelijk gedoe door een hele hoop mensen uuuuren te laten wachten in de blakende zon om een nieuw vak te openen op de camping.

Btw, gisteren Jokke en Dikke gezien op Genk On Stage. Gaat wel écht goed zijn. Jokke neemt het publiek helemaal mee en Dikke met liveband is toch wel een vibe.
Door jouw bericht inmiddels de eerste spullen bij elkaar gepakt. Gelijk even kijken of het luchtbed nog goed is.
En qua kleding wacht ik nog even met inpakken. Neem toch altijd teveel kleding mee.
En ik neem ook altijd teveel mee. Ik word uitgelachen als ze zien dat ik stoffer en blik meeneem. Maar mijn tentje is dan wel mooi schoon!

• Haha
Waarderingen: Paddy
Op mijn hive campingticket staat nog steeds van zondag 6 juli tot en met 6 juli... Is dit bij jullie ook nog het geval?

Hola, ik heb nooit gepleit om Werchter naar Nederland te verhuizen. Die hebben al voldoende festivals. Als 'den Schuur' zegt dat hij aan een militaire legerbasis denkt als nieuw thuis voor zijn festival dan kraait niemand. Dus zo gehecht is de organisatie niet aan Werchter.
Klopt niet hoor. Er is flink geïnvesteerd in werchter, die basis werd meer gebruikt als drukkingsmiddel

Ik neem dit jaar een kleine trollie mee vol met bier en eten.

Omdat niemand die "dreigementen" serieus nam.

Dus....het weer he?

Komt er iemand woensdag met de trein? NMBS bekijkt namelijk nu al om diverse treinen die via Brussel naar Leuven moeten te schrappen, en dat door de hitte het kan dat er sporen en leidingen vervormen en er treinen uitvallen met storingen. I
Voor €100 breng ik gestrande reizigers in station Diegem naar Leuven.

• Haha
Waarderingen: iPopz_Butaye en TNFke
Even wat praktische vragen voor de Werchter kenners:

- Het is voor mij normaal 2u rijden. Hoeveel tijd moet ik er donderdag bijtellen omwille van files, en hoever is parking Hive tot aan het terrein?
- Mijn vrouw wil front row voor Heilung. Hoeveel op voorhand moeten we aan dat podium zijn?

Even wat praktische vragen voor de Werchter kenners:

- Het is voor mij normaal 2u rijden. Hoeveel tijd moet ik er donderdag bijtellen omwille van files, en hoever is parking Hive tot aan het terrein?
- Mijn vrouw wil front row voor Heilung. Hoeveel op voorhand moeten we aan dat podium zijn?
Denk dat je niet vroeg hoeft te komen voor Heilung. Denk dat een groot gedeelte nog in Barn is bij London Grammar en dat er veel publiek naar Deftones gaat.

Users who are viewing this thread