Rock Werchter 2025

Green Day nogmaals ingekort, van tot 1.15 uur naar 1.00 uur naar 00.50 uur .. Dit moet je toch vermijden zeg.

Kan Pvaris dan ook gewoon niet om 13.00 uur starten zoals het hoort bij een dag opener?

Toch vreemd dat die Green Day-show steeds inkort hoe dichter we bij de start van het festival komen.

Green Day nogmaals ingekort, van tot 1.15 uur naar 1.00 uur naar 00.50 uur .. Dit moet je toch vermijden zeg.

Kan Pvaris dan ook gewoon niet om 13.00 uur starten zoals het hoort bij een dag opener?

Toch vreemd dat die Green Day-show steeds inkort hoe dichter we bij de start van het festival komen.
Best volgende keer wat duidelijker zijn. Green Day start om 23h en stopt om 0.50h dus bijna 2h. De andere headliners RW spelen maar 90 minuten.
Dat is best veel na anderhalf uur Simple Minds. Toen ik je berichtje las, dacht ik dat je het eerst over een set van 50 minuten had..

Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en BeWario
Was Green Day oorspronkelijk geen 90 minuten zoals bijna elke headliner van RW? 50 minuten voor een headliner is toch belachelijk. Bij het Hurricane Festival speelden ze nog minstens 20 nummers.
Green Day speelt 1u50 min. volgens de huidige timetable, en dat lijkt me méér dan genoeg voor hen. Op zo’n GD-concert van 3 uur zoals in het verleden wel eens het geval was zitten, op de superfans na, toch weinig mensen te wachten.

Het is vooral zonde dat Fontaines dan maar 1 uur krijgt, minder dan op zowat elk ander festival.

Laatst bewerkt:
Een van de toppers van vrijdag Glastonbury 2025: FRANZ FERDINAND met CAPALDI
Jammer dat RW hen niet kon boeken. Live zijn ze supergoed!

Staan bij mij gewoon in de app ook. Wel de nieuwste versie voor moeten downloaden
Bij mij toch echt niet. Krijg dan een "print at home" iets. Alleen als ik in de browser open krijg ik volledige ticket te zien. Is alleen met de parking ticket, andere tickets werken wel gewoon

Misschien korten ze Greenday in om te veel drukte bij PDM machine te voorkomen. In mijn groep ging iedereen naar PDM want dan kon je daarna toch nog bijna een uur Greenday kijken. Nu zijn er een hoop die toch naar Greenday gaan.

En als er nu 1 artiest nog slaapverwekkender en eentoniger is dan Odell heb je die met Capaldi wel gevonden hoor
Pfff die Glastonbury beelden uit ‘23 waren echt indrukwekkend, had kippenvel over mijn hele lichaam. Heb de man nooit live gezien. Maar die beelden geven niet de indruk dat het slaapverwekkend was.

Best volgende keer wat duidelijker zijn. Green Day start om 23h en stopt om 0.50h dus bijna 2h. De andere headliners RW spelen maar 90 minuten.
Dat is best veel na anderhalf uur Simple Minds. Toen ik je berichtje las, dacht ik dat je het eerst over een set van 50 minuten had..
Ik schreef duidelijk 'tot' haha

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Wanneer regen gaat vallen of er een onweer passeert is echt de week voordien niet te voorspellen. Dus dit blijft afwachten.

2 zekerheden zijn er wel al min of meer.

- Temperaturen zullen aangenaam zijn (buiten voor die mensen die liever 30+ hebben)
- Het gaat niet constant regenen , een uitgeregende editie zal het zeker nier zijn wat niet wil zeggen dat er is geen stevige bui mogelijk zal zijn.

Hopelijk vant het dubbeltje nog naar de goede kant qua neerslag.

Bekijk bijlage 14893Lekker wegsmelten met het opzetten van de tent, vrijdag echt ruk tot nu toe, 21mm is niet best.
Hoorde daarnet op de radio dat de weermodellen nog niet zeker zijn voor na woensdag. Het ene model zegt dat de hitte aanhoudt, andere niet.

Op kmi geven ze bvb een kleine 3 mm en is er geen sprake van 21.

Afwachten dus. Al mag de warmte wel nog aanhouden tot zondag want 19 gaat fris aanvoelen plots

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Dit wordt 1e keer RW voor ons:

Als we Elbow, Underworld, Iggy Pop in The Barn willen zien, hoever van te voren moet je er dan naartoe voor een (leuke/goede) plek?
We hoeven niet per se vooraan te staan. Als we maar binnenkomen en (goede) plek hebben.

En wanneer naar de weide voor leuke plek bij Fontaines D.C. en Linkin Park (wordt lastig met Iggy Pop ervoor...)? en waar?

Bedankt voor tips!

Laatst bewerkt:
Ik zou om 14.00 op vrijdag ook even in de Barn kijken. Bright Eyes is zeker de moeite waard! Gisteren een goede show in Doornroosje, alleen jammer van tussentijdse evacuatie/onderbreking

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ik zou om 14.00 op vrijdag ook even in de Barn kijken. Bright Eyes is zeker de moeite waard! Gisteren een goede show in Doornroosje, alleen jammer van tussentijdse evacuatie/onderbreking
Ik vind het op Spotify mooi klinken maar ook wel slaapverwekkend. Valt dat live mee of niet?

Ik ben groots fan van Lola Young, maar wil ook Simple Minds graag zien. Is het het waard om eerst naar Lola Young te gaan en daarna nog een stuk Simple Minds te pakken, of mis ik dan teveel?

Users who are viewing this thread