Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben groots fan van Lola Young, maar wil ook Simple Minds graag zien. Is het het waard om eerst naar Lola Young te gaan en daarna nog een stuk Simple Minds te pakken, of mis ik dan teveel?
Ik dacht net te zeggen dat mocht het een vervanger als op Glastonbury worden Iggy helemaal een no brainer zou zijn maar jij maakt het nóg moeilijker dan het momenteel is.
Sorry, nevermind. Ik kijk verkeerd. Ik dacht dat een aantal transacties bij 2023 hoorden maar het waren gewoon allemaal 2024 transacties. Stuk meer uitgegeven dan verwacht!
De groep verwacht dat hun optreden zondag in het Crystal Palace Park in Londen wel doorgaat. "We hopen echt snel terug te keren naar Glastonbury, en zoals het er nu uitziet, zien we jullie morgen bij Crystal Palace."
De groep verwacht dat hun optreden zondag in het Crystal Palace Park in Londen wel doorgaat. "We hopen echt snel terug te keren naar Glastonbury, en zoals het er nu uitziet, zien we jullie morgen bij Crystal Palace."