Rock Werchter 2025

Ik ben groots fan van Lola Young, maar wil ook Simple Minds graag zien. Is het het waard om eerst naar Lola Young te gaan en daarna nog een stuk Simple Minds te pakken, of mis ik dan teveel?
Vanuit de Barn loop je zo naar de Main. Dus dan kan je na Lola Young nog prima een klein uurtje simple minds zien.

Ik dacht dat je via Weezevent in kon zien hoeveel coins je in het verleden kocht maar ik kan dit nergens vinden. Iemand een idee?

Als Deftones niet meer komt, kunnen we dan Turnstile laten invliegen?
Ik dacht net te zeggen dat mocht het een vervanger als op Glastonbury worden Iggy helemaal een no brainer zou zijn maar jij maakt het nóg moeilijker dan het momenteel is.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Ik dacht dat je via Weezevent in kon zien hoeveel coins je in het verleden kocht maar ik kan dit nergens vinden. Iemand een idee?
Heb gewoon via bankapp weezevent opgezocht en gekeken hoeveel ik vorig jaar over heb geschreven.

Yes, heb ik ook gedaan. Maar daar vind ik alleen de munten die ik ter plekke kocht, niks van de presale.
Sorry, nevermind. Ik kijk verkeerd. Ik dacht dat een aantal transacties bij 2023 hoorden maar het waren gewoon allemaal 2024 transacties. Stuk meer uitgegeven dan verwacht! 🤨

Als Deftones niet meer komt, kunnen we dan Turnstile laten invliegen?
De groep verwacht dat hun optreden zondag in het Crystal Palace Park in Londen wel doorgaat. "We hopen echt snel terug te keren naar Glastonbury, en zoals het er nu uitziet, zien we jullie morgen bij Crystal Palace."

De groep verwacht dat hun optreden zondag in het Crystal Palace Park in Londen wel doorgaat. "We hopen echt snel terug te keren naar Glastonbury, en zoals het er nu uitziet, zien we jullie morgen bij Crystal Palace."
Reden om Glasto af te zeggen is vanwege ziek zijn. Dus denk dat ze bij RW opgelucht adem kunnen halen.

Users who are viewing this thread