Rock Werchter 2025

Goed even terugkomend op de discussie dat we voor KOL een coheadliner terug zouden krijgen…
Wat die gewoon gaat zijn met dat nieuwe album en de marketing er achter, ookal willen we dat liever niet zien gebeuren...
Was al 3de laatste vorige keer.

Yungblood, wie had dit verwacht. Zonder verwachting gekomen, teleurgesteld weggegaan..

Met Yungblud, Damiano en waarschijnlijk Odell wel een reprise van de vrijdag main vorig jaar. 😅

Met Yungblud, Damiano en waarschijnlijk Odell wel een reprise van de vrijdag main vorig jaar. 😅
In het kader van 50 jaar Rock Werchter artiesten laten optreden die er al vaker zijn geweest. Heeft iedereen die loopt te blehren over speciale acts voro 50 jaar Werchter ook z'n zin ;)

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Mensen die wijzen naar Mad Cool en NOS die met Muse af kwamen, er zit natuurlijk wel een groot verschil in dat KOL daar als headliner op de affiche stond, en bij RW als sub. Ik denk niet dat Muse daar op zit te wachten.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Loek123
Ach ja yungblud best prima beter als een Oscar en had al niet te hoge verwachtingen doordat het zo kort op het festival was

In tegenstelling tot de gemiddelde forumganger maak je mij blijer met Yungblud dan Kings of Leon. Blij mee! Leuke vervanging, vaker live gezien. Goede warm-up voor Sam.

• Leuk
Waarderingen: jules1994
Daar noem je me nou net de twee meest invloedrijke festivals ter wereld.
Of course it is not comparable. Some may have the influence and the ‘privilege’ of being able to play there. But Rock Werchter has been around for 50 years, with Live Nation behind it. And I think that for an occasion like this, and with the cash, I think they would have been able to get rid of the same artists as any other festival in Europe.

And of course, not replace them with last year's artists. There are Twenty One Pilots out there, Massive Attack, Stormzy,... who can provide novelty.

• Thinking
Waarderingen: wenteldave
And of course, not replace them with last year's artists. There are Twenty One Pilots out there, Massive Attack, Stormzy,... who can provide novelty.
Alle drie geen acts die ik voor Fender zie spelen tbh. Heel misschien Stormzy nog.

En Massive Attack staat al in Gent.

Users who are viewing this thread