Rock Werchter 2025

Metallica heeft tourdata voor volgend jaar bekendgemaakt zonder Belgische of Nederlandse data.
Volgend jaar Rock Werchter waarschijnlijk van 2 tot en met 5 juli.
Op 3 en 5 juli staan ze in Engeland, dus waarschijnlijk kunnen we Metallica voor 2026 afschrijven.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: RutgerGM en swissepfan
Metallica heeft tourdata voor volgend jaar bekendgemaakt zonder Belgische of Nederlandse data.
Op 3 en 5 juli staan ze in Engeland, dus waarschijnlijk kunnen we Metallica voor 2026 afschrijven.
Zou het Graspop van harte gunnen om ze eindelijk een keer te kunnen boeken.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en mattman
Lijkt mij ALS ze al komen eerder een gevalletje Boutique te worden. Gaan nooit op donderdag Graspop doen en dag erna in Ierland spelen. Of gewoon ook een keer niet, hebben al zo vaak in de Benelux gestaan de laatste jaren...

Lijkt mij ALS ze al komen eerder een gevalletje Boutique te worden. Gaan nooit op donderdag Graspop doen en dag erna in Ierland spelen. Of gewoon ook een keer niet, hebben al zo vaak in de Benelux gestaan de laatste jaren...
Nog niet sinds 72 seasons in België. Zeer jammere zaak. 16 shows is er duidelijk gezegd en het zijn er reeds 16

Tijdens een optreden van Stromae op de wei van Werchter wordt fruitteler Marc De Beer met ingeslagen schedel onder de tribunes van KluB C aangetroffen...

😅

Team Blue had daar vorige keer hun personeelsfeestje, dus zo onrealistisch is het niet. Marc was mee met zijn vrouw Mireille die bankbediende is, had wat te veel goedkope champagne op en begon te tateren over de 'appelkes' van haar jongere collega Liesl.

• Haha
Waarderingen: JP5 en visdave34
Die karaoke op woensdag bij the hive, geldt dat ook voor mensen zoals mij die een dagticket voor donderdag hebben en op the hive adl kamperen?

Dus metallica dan toch op graspop? haha
Oeps, ben verkeerd.

Ik heb the hive adl. Ben ik volgens werchter dan als persoon met een beperking uitgesloten?
Wanneer gaat de Hive ADL open? Want al kun je op de hive, dan zul je nog ergens moeten slapen ( A1 etc is zoiezo uitgesloten die gaan pas donderdag ochtend open en andere uitbater)

Ik vermoed dat je dan ook standaard hive-bandje hebt met extra bandje voor ADL. En dus op central park kunt, dat is entertainmentzone.
Neen, gewoon ADL bandje. Maar dat is ook van de Hive dus is oké. Alleen terechte opmerking. Je kan pas je bandje donderdag hebben, om 8u opent ADL. Vroeger raak je niet aan dat bandje.

Ik heb the hive adl. Ben ik volgens werchter dan als persoon met een beperking uitgesloten?
Aha ook een ADL-ganger, wie weet komen we elkaar dan ergens op de camping tegen!

Over ADL gesproken: Wel erg trouwens voor de vrienden die moeilijk zelf om drank/eten kunnen gaan. Zij kunnen dus niet in voorverkoop Coins kopen voor zichzelf, omdat die aan het bandje gelinkt zijn. Maar we blijven niet altijd vast als één groep samen, dus er gaan vaak verschillende mensen even om drank voor onze vriend die daar moeite mee heeft. Zou Werchter toch sieren moesten ze voor die gevallen toch een uitzondering kunnen maken en Coins transferen.

Users who are viewing this thread