Rock Werchter 2025

Leuk en aardig hoor al die muzikanten op de planken. Wanneer komt het menu van de Smaakfabriek nou? Iedereen weet dat we een ticket kopen om ons onder te dompelen in het verfijnde culinaire bestaan van de Vlaming. Dat er ondertussen hier en daar wat achtergrondmuziek is lijkt me win win. Vooral de mix Goldband rechts en Amenra links kijk ik naar uit terwijl ik op een vlonder in het zonnetje mijn derde witbiertje laat zakken. Er moet toch een moment komen waarop beide maatsoorten precies tegelijkertijd de 1 leggen om daarna voor eeuwig hun wegen te scheiden.

Goldband is mijn grootste ergernis op Werchter ooit. En Opposites de tweede. En vergeet Joost niet. Nog erger.
Toch verbazend hoeveel belgen in 2022 helemaal los gingen op Goldband, echt 1 groot feest! Wij stonden redelijk vooraan net buiten de golden cirkel. Heb echt genoten toen…Joost is vooral aan schreeuwen 🥴…ik wil Goldband ook weer zien, hopelijk laat hij het om weer van het podium te springen, Noodgeval was echt Noodgeval haha hilarisch!

Ik heb aan chat gpt eens gevraagd welke band die ooit op Rock Werchter was zou kunnen bedoeld zijn onder het anagram 'tempest road' en hieronder het resultaat (iets totaal anders dan tom odell):)

Apologies for any earlier confusion. Upon further analysis, the anagram "Tempest Road" can be rearranged to form "Radio Tempest", which closely resembles "Radiohead", a renowned band that has performed at Rock Werchter multiple times:efestivals.co.uk

Therefore, it's plausible that "Tempest Road" is an anagram referring to Radiohead, aligning with your criteria of bands that have previously performed at Rock Werchter.

• Haha
Waarderingen: -victor- en elo
Ik heb aan chat gpt eens gevraagd welke band die ooit op Rock Werchter was zou kunnen bedoeld zijn onder het anagram 'tempest road' en hieronder het resultaat (iets totaal anders dan tom odell):)

Apologies for any earlier confusion. Upon further analysis, the anagram "Tempest Road" can be rearranged to form "Radio Tempest", which closely resembles "Radiohead", a renowned band that has performed at Rock Werchter multiple times:efestivals.co.uk

Therefore, it's plausible that "Tempest Road" is an anagram referring to Radiohead, aligning with your criteria of bands that have previously performed at Rock Werchter.
Er zit toch geen ‘i’ in?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Er zit toch geen ‘i’ in?
Dat klopt. Aan de andere kant zijn er sinds kort wel sterke geruchten ook via de band en het management van een nieuw album en een nieuwe tournee voor Radiohead. Wie weet speelt Radiohead gewoon als promo het nieuwe album op Rock Werchter en zijn ze de eerste headliner voor RW 2026 die aangekondigd worden tijdens het festival dit jaar. Als marketingstunt zou dit wel fantastisch zijn.

Dat klopt. Aan de andere kant zijn er sinds kort wel sterke geruchten ook via de band en het management van een nieuw album en een nieuwe tournee voor Radiohead. Wie weet speelt Radiohead gewoon als promo het nieuwe album op Rock Werchter en zijn ze de eerste headliner voor RW 2026 die aangekondigd worden tijdens het festival dit jaar. Als marketingstunt zou dit wel fantastisch zijn.
Jaaa dames en heren en dat was Radiohead met hun nieuwe album. En dan nu: vijf kwartier Goldband! Klap klap

Het lijkt me eigenlijk best geestig als het een verrassing blijft wie we krijgen, tot het moment van de show zelf.

Eerlijk, wie van jullie zou het aandurven op dat moment bij Bright Eyes in de Barn te gaan staan??

En sowieso weet je in zo’n geval: vol verwachting klopt ons hart, maar het gaat alleen maar bitter tegenvallen.

Een beetje zoals bij elke sneak preview, ergens, ooit.

En sowieso weet je in zo’n geval: vol verwachting klopt ons hart, maar het gaat alleen maar bitter tegenvallen.

Een beetje zoals bij elke sneak preview, ergens, ooit.

Goh...Clouseau en het Atomic Orchestra op Pukkel waren wel echt nice.

Hopelijk doen ze op Werchter ook zoiets tof.

Als het Tom Odell is, dan gaat het inderdaad tegenvallen.
Maar zetten ze daar iets zoals PP deed, een 'speciale' act die je niet zou verwachten, dan heb je een succesverhaal, waar ook de media op springt.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread