Ik verdiep me dit jaar wat minder in de line-up omdat ik niet ga maar dit gevoel overheerst ook bij mij. RW is altijd best ver weg gebleven van dit soort artiesten op een uitzondering na. De mate van pop aankomende editie is erg hoog inclusief een hele themadag. Moeilijk te zeggen of dit een eenmalig ding is door het matige aanbod of een lichte koerswijziging. Het geeft mij wel het gevoel dat ik voor de komende editie niet automatisch tot de aanschaf van een weekendticket overga bij enkele fijne headliners. Het vertrouwen is een beetje weg dat er automatisch een fijne daginvulling zal staan.Strong opinion incoming: Het feit dat Jokke, Berre en Dikke zo'n grote spots krijgen is nog erger dan de zondag pop-dag. Die zondag hoef ik niet echt iets te zien. Maar dat zijn wel artiesten die ik nog kan waarderen en waar ik respect voor kan hebben voor wat ze verwezenlijkt hebben.
Komend van iemand die Milk Inc, Clouseau, Xink en Pommelien thijs bookingen wel volledig kan vatten, vind ik dit echt een nieuw dieptepunt.
Al is wel zo dat een line-up altijd beter wordt als je er induikt en de onbekende namen ontdekt, dat voorbehoud maak ik nog wel even.