Rock Werchter 2025

Het is ook niet alsof dit zijn 1e, 2e of 3e cancel is he ...
Hij cancelt nu shows ivm griep en stemproblemen. Het is echt veel te voorbarig om het dan nu al over eventuele vervanging te hebben. Werchter is pas over vijf maanden.

Hij cancelt nu shows ivm griep en stemproblemen. Het is echt veel te voorbarig om het dan nu al over eventuele vervanging te hebben. Werchter is pas over vijf maanden.
Klopt.
Maar de stemproblemen zijn ondertussen al jaren aan de gang.
Blijkt toch iets chronisch te zijn.
Enfin, ik hoop gewoon dat hij er wel staat ...

Aangezien zo'n annulatie zo goed als altijd last minute is is de kans heel groot dat het gewoon de sub of barnhead is die doorgeschoven wordt naar main afhankelijk van het programma.
Bij Stromae is Mumford and sons gekomen dus denk wel dat KOL moet lukken

Zit daar echt (veel) volk op te wachten? Jack White was 13 jaar geleden in 2012 een leuke act met z'n eerste solo-album onder de arm, maar trok toen al niet verschrikkelijk veel volk. Ik zie niet in hoe hij anno 2025 plots relevanter/populairder zou geworden zijn.

Is voor mij persoonlijk echt een naam die samen met oa. Franz Ferdinand, Weezer, Bloc Party ... mee in hetzelfde hokje kan: vergane glorie die nog leuk kan zijn als vulling, maar die de affiche niet echt beter of interessanter maakt.
Vergane glorie? Haha, die namen die je noemt mogen zijn veters nog niet strikken.

Zit daar echt (veel) volk op te wachten? Jack White was 13 jaar geleden in 2012 een leuke act met z'n eerste solo-album onder de arm, maar trok toen al niet verschrikkelijk veel volk. Ik zie niet in hoe hij anno 2025 plots relevanter/populairder zou geworden zijn.

Is voor mij persoonlijk echt een naam die samen met oa. Franz Ferdinand, Weezer, Bloc Party ... mee in hetzelfde hokje kan: vergane glorie die nog leuk kan zijn als vulling, maar die de affiche niet echt beter of interessanter maakt.
Vorig jaar misschien wel het beste album uit zijn hele carrière gereleased (en ja, ik reken The White Stripes, The Raconteurs en The Dead Weather daar bij).

Zou meteen de beste naam op de gehele line-up zijn.

Ik kan je zijn album No Name aanraden, daar ga ik heel goed op. "You got me Searching" ook erg lekker. Zou toch wel wat gewicht brengen op de zaterdag in mijn optiek.

Niet alleen nu toch? Ook vorig jaar, in december bijvoorbeeld. En eigenlijk zowat elke tour van 'm. Kan me echt wel voorstellen dat dit ook de organisatatie (een beetje) extra kopzorgen geeft. Want: heel onvoorspelbaar.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Niet alleen nu toch? Ook vorig jaar, in december bijvoorbeeld. En eigenlijk zowat elke tour van 'm. Kan me echt wel voorstellen dat dit ook de organisatatie (een beetje) extra kopzorgen geeft. Want: heel onvoorspelbaar.
December had hij griep en daaropvolgende stemproblemen die nu nog niet over zijn. Dat is gewoon pech hebben. Het heerst.

Users who are viewing this thread