Rock Werchter 2025

Eerste setlist van linkin park sinds de release van de nieuwe plaat. Hoop toch dat ze een set van 2u krijgen zodat er niet te veel oude nummers moeten sneuvelen.

Burn it down en Castle of Glass eruit, No more Sorrow en Breaking the Habit erin en we hebben een setlist waar ik best happy mee ben.

• Leuk
Waarderingen: Nielso en jarne
Dan krijgen we ongetwijfeld het bericht: "Nog maar 150 dagen... Zijn jullie allemaal enthousiast?" Ik kan geen enkele reden bedenken om zo lang te wachten, behalve dat de nieuwe namen geen positief effect op de verkoop zouden hebben en misschien zelfs het tegenovergestelde effect.

Dan krijgen we ongetwijfeld het bericht: "Nog maar 150 dagen... Zijn jullie allemaal enthousiast?" Ik kan geen enkele reden bedenken om zo lang te wachten, behalve dat de nieuwe namen geen positief effect op de verkoop zouden hebben en misschien zelfs het tegenovergestelde effect.
I think what the new names will show is we have all our subs with Deftones, Simple Minds, Raye and Noah Khan plus all the Barn headers headers barring Thursday. Which you’re right could make people think there’s no new big names so they’re not buying a ticket

Staan die oude citroenen zonder hit de laatste jaren niet op the hive?

Ik zie wat je probeert te doen, en het is haast aandoenlijk. Alleen is het verschil qua status tussen een band als Kaiser Chiefs en AC/DC nog steeds mijlenver uit elkaar en wisten de Australiers met hun vorige album in 2020 wel op 1 te debuteren en de voorbije jaren volle festivalweides op de been te brengen.

Hoeveel man kon er in de tent van Crammerock om Ruby mee te kwelen? 😅

Ik heb er best geloof in dat het uiteindelijk allemaal best meevalt als Werchters hele programma staat. Komt goed, misschien zitten er geen grote klappers meer in het vat. Maar een mooie undercard met een paar fijne verrassingen gaat echt nog voor een hele fijne line-up zorgen.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: napril69, phil en rw83
Ik zie wat je probeert te doen, en het is haast aandoenlijk. Alleen is het verschil qua status tussen een band als Kaiser Chiefs en AC/DC nog steeds mijlenver uit elkaar en wisten de Australiers met hun vorige album in 2020 wel op 1 te debuteren en de voorbije jaren volle festivalweides op de been te brengen.

We zullen zien op werchter, wedden dat je ook staat mee te kwelen met een volle weide?

I think what the new names will show is we have all our subs with Deftones, Simple Minds, Raye and Noah Khan plus all the Barn headers headers barring Thursday. Which you’re right could make people think there’s no new big names so they’re not buying a ticket
Op zaterdag kunnen we toch nog een sub verwachten?

• Leuk
Waarderingen: musicislife

18.000 bezoekers per dag voor Crammerock.

Dinsdag is het Pukkelpopdag. Krijgen we maandag al iets te horen of moeten we nog twee weken wachten?

Trouwens van de nieuwe lichting zie ik Alice Mae wel de slope openen op een van de dagen. Staat ook op het kleinere Rock Affligem

Nee maar ik bedoel wat zijn alle kanshebbers om er te staan da op andere festivals staan
Ik verwacht tock op z'n minst Fat dog, Gurriers, Lambrini Girlz, Wunderhorse, Bad Nerves, PVRIS, Chat Pile, Chalk, Meltheads, Gouge Away, Julie,... Fat dog en wunderhorse zie ik de slope wel afsluiten. Wunderhorse zou ook in de barn of als main opener kunnen.

Users who are viewing this thread