Rock Werchter 2025

Ah inderdaad, en het was afgelopen zaterdag dus al zo waar ik zelf aanwezig was. Heb toen ook wel toevallig enkel Zinnebir gedronken.
De partnership is btw met VDS Drinks (Perk/Melsbroek), die alles leveren vanaf dit jaar.

Zolang ze geen Primus op de kranen zetten, is het goed.

De partnership is btw met VDS Drinks (Perk/Melsbroek), die alles leveren vanaf dit jaar.

Zolang ze geen Primus op de kranen zetten, is het goed.
Dat is dat grote nieuwe gebouw langs de Haachtsesteenweg he?
Dik contract wel voor hun.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Kan je dat ook even op het GMM forum plaatsen? Daar zien ze wat af van veel herhalingen. :ROFLMAO:
Haha in het geval van Judas Priest kan ik het me dan wel weer voorstellen, een headliner op herhaling in het opvolgende jaar zou ik ook niet zo enthousiast van worden (zie RHCP in 2023). Maarja dat is wat anders dan een na-middag band die om de zoveel jaar op duikt.

Trouwens vroeger ging ik alle hardstyle feesten/festivals af en daar zie je letterlijk elke week dezelfde namen en dat jaren achter elkaar😂 wat dat betreft mogen we niet klagen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Dus ofwel vandaag ofwel morgen eventueel om 13u.
Anders zal het nog minimaal een tweetal weken niets zijn doordat volgende week PKP met zijn HL's komt.

• Verdrietig
Waarderingen: Louwers
Might just be me not noticing it before but when I click on the acts on the website some colourful pattern now appears. (Was that always there)

Users who are viewing this thread