Rock Werchter 2025

Overmono als Slope afsluiter is toch een grap?

Bijlagen

• Screenshot_20241209_115611_Chrome.jpg
    Screenshot_20241209_115611_Chrome.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 99
  • Haha
Waarderingen: mees
Denk Overmono Klub C en Goose Barn net voor Rüfüs tbh. Ook girl in red verwacht ik op de mainstage. En Barry Can't Swim zal ook wel in de Barn staan - of KC afsluiten.
Aan de positie van de website te zien Barry in de KlubC ja. En ik blijf bij Iggy in de Barn.

Iemand die mij wat opweg kan helpen met Deftones? Heb mij er nooit echt aan gezet. Wel paar nummers gezien op RW in 2006, maar is niet echt bijgebleven (itt Tool). Waar te beginnen?
Beste nummers voor mij toch , Be Quiet and Drive , My on Summer , Dai The Flu (Around the Fur) of van White Pony : Back To School en Change. Minder bekende maar steengoed voor mij op andere albums ; Rocket Skates, Swerve City en Rosemary.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Iemand die mij wat opweg kan helpen met Deftones? Heb mij er nooit echt aan gezet. Wel paar nummers gezien op RW in 2006, maar is niet echt bijgebleven (itt Tool). Waar te beginnen?
Voor mij blijft debuut "Adrenaline" onovertroffen. Check: "7 words"

Do you think we can still expect a really big Rock name? On Saturday, for example...
Bands like Muse, The Offspring, The Cure, Oasis...
There's a real need for a big name on Saturday and Sunday :cautious:
The Offspring... maybe?
But if we would've gotten either of those other bands, they would've been headliners for sure

• Leuk
Waarderingen: Sti_2000
Do you think we can still expect a really big Rock name? On Saturday, for example...
Bands like Muse, The Offspring, The Cure, Oasis...
There's a real need for a big name on Saturday and Sunday :cautious:
No! Sunday is stacked with big names, but in a different genre. There will be a lot of guitars on the other stages I can imagine, but no big names like that.

• Thinking
  • Geweldig
Waarderingen: festirock en Yerko_music
Dag allemaal, mijn eerste post hier!
Dit jaar wordt mijn eerste jaar Rock Werchter met alleen de donderdag; Linkin Park kon ik niet missen.
Een korte vraag voor de doorgewinterde RW'ers: wanneer kan ik verwachten dat de verkoop van parkeertickets start?
Met de grote auto en een dag wordt dit tevens mijn kampeerticket, dus het is belangrijk dat ik er op tijd bij ben.
Alvast dank!

• Leuk
Waarderingen: napril69
Dit jaar wordt mijn eerste jaar Rock Werchter met alleen de donderdag; Linkin Park kon ik niet missen.
Een korte vraag voor de doorgewinterde RW'ers: wanneer kan ik verwachten dat de verkoop van parkeertickets start?
Met de grote auto en een dag wordt dit tevens mijn kampeerticket, dus het is belangrijk dat ik er op tijd bij ben.
Alvast dank!
Hey, Slapen op de parking is niet mogelijk. Buiten als je met je mobilhome* op de mobilhome parking staat.

*De ‘The Hive Mobilhome’-camping is enkel voorbehouden voor mobilhomes (motorvoertuigen die zijn ingericht om erin te wonen of te verblijven) die een geldig inschrijvingsbewijs en keuring kunnen voorleggen en voorzien zijn van een opvangbak voor afvalwater. Caravans en gewone personenwagens zijn niet toegelaten.

Dus ik vrees dat u een campingticket en parkeerticket apart zal moeten kopen.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Hey, Slapen op de parking is niet mogelijk. Buiten als je met je mobilhome* op de mobilhome parking staat.

*De ‘The Hive Mobilhome’-camping is enkel voorbehouden voor mobilhomes (motorvoertuigen die zijn ingericht om erin te wonen of te verblijven) die een geldig inschrijvingsbewijs en keuring kunnen voorleggen en voorzien zijn van een opvangbak voor afvalwater. Caravans en gewone personenwagens zijn niet toegelaten.

Dus ik vrees dat u een campingticket en parkeerticket apart zal moeten kopen.

Als je gewoon in uw auto kruipt gaan ze u er niet uit komen sleuren hoor :)
Ooit in een ver verleden om een of andere reden in de auto overnacht op de parking aangezien mijn nieuw gevonden gezelschap niet in de tent bij kon ... 🙈

Alvast dank!
Je kan het beste gewoon naar huis rijden denk ik.

Users who are viewing this thread