Rock Werchter 2025

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.404
6.098
Is het niet ook gewoon dat TOOL voor het grote publiek niet heel bekend is. TOOL lijkt me toch in een bepaalde hoek heel groot en meer niet
Ja en voor deel publiek speelden ze ook te laat. Je ziet dat wel meer dat mensen vanaf bepaalde leeftijd afhaken op bepaald uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ja en voor deel publiek speelden ze ook te laat. Je ziet dat wel meer dat mensen vanaf bepaalde leeftijd afhaken op bepaald uur.
Confronterend, dat aftakelen.

Gelukkig nog geen last van qua late festival sets.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Ligt er ook aan hoe vaak je festivals doet. Je leert je beter pacen als je wat meer ervaring hebt :D
Ik ga meestal wel hard vanaf de eerste band, maar als je de laatste ook rechtop wil meemaken moet je hier en daar toch inboeten 🥱😴
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Ja, voor mensen die enkel binnen de vaste hokjes van Rock Werchter blijven denken wel ja.

Pommelien Thijs verdient na het traject dat ze de voorbije jaren heeft afgelegd gewoon de vierdaagse en een overvolle Barn. Er staat vast wel een gitaarbandje dat relevant was in 2003 op dat moment op de main om je aan te verwarmen.

Om maar te zeggen..ieder zijn eigen smaak. Nu al weer gaan verkondigen dat ze haar maar moeten wegzetten op Boutique dat nu al duidelijk gezien wordt hier als het afvoerputje van Werchter is wat lullig.
Helemaal niet als afvoerputje. Wel als passen bij de line up.
En in hokjes denken , zeker niet. Ik zag haar op pukkelpop, heb t een kans gegeven. Maar eerlijk, ik vind t allemaal wat t zelfde. En niet echt een Werchter band. Het verschil met een metejoor blijf ik niet zien. Fijn voor jou dat je t leuk vindt maar persoonlijk vind k t maar niks. Komt er nog bij dat je t de laatste 2 jaar zowat overal kon zien in belgie. Dus ja voor mij heeft t meer zn plek op een dag met ID. En dat is niet als minderwaardig bedoeld
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken