Rock Werchter 2025

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
88
52
Olivia Rodrigo zou zeker een mooie headliner zijn voor Werchter. Zet daar nog een Lorde en/of Sabrina Carpenter voor, met wat gitaargeweld in de Barn en je hebt een goede Werchter dag imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
nuja LP is na CD 2 niet meer mijn ding geweest

on verra maar zal wel gaan kijken in the barn terwijl lp main doet
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
67
54
Well Live Nation have already announced Linkin Park are doing festivals so anyone under the Live Nation banner will likely get them.

Rock Werchter…… Live Nation
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Ik was wat sceptisch, maar zie het na deze single toch wel zitten om ze gewoon weer live te zien.

Ben wel benieuwd of ze dan als absolute headliner zouden staan, of dat ze ook genoegen nemen met een plek voor pak 'm beet Green Day. Het voelt toch alsof ze zich weer opnieuw moeten bewijzen ofzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Ja die kunnen gerust op de 'sterke geruchten'-lijst.

Word er zelf niet heel blij van, maar voor zoiets zijn Barns uitgevonden. Ben er ook van overtuigd dat RW er alsnog iets moois van zal weten te maken voor hun 50ste.
 

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
54
18
Ik denk wel dat we ze mogen opschrijven voor Werchter maar de vraag is inderdaad welke spot. De nieuwe zangeres doet het wel goed, maar het klinkt muzikaal een stuk anders. En jammer dat drummer ook uit de band is. Zeer interessante case.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.401
6.088
Euhhh in 2017 was dit gewoon zo hoor en ze zijn nou niet per se groter geworden
Haha here we go again…

In 2017 was SOAD erg nederig en easy going. Aanvaarden zonder problemen voorlaatste plek in RW, of andere stage op Pinkpop.
Nu zou dat anders zijn.

Beide zijn headliners. En wij mogen er heel wat van vinden, agents gaan dat eisen. Alleen verwacht ik geen tour van SOAD.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.108
1.329
Hoeveel man zou er zij geweest voor girl in red in vorst? Max 3 a 4000 precies?
Vond het al vreemd dat ze in Vorst stonden, en dan nog niet heel erg goedkoop... Voor wat goedkoper had ik het wel overwogen, maar denk dat ze in België gewoon een stuk minder populair zijn dan in Nederland. Of ben ik mis?
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
119
54
Zou LP niet op eerst op Graspop staan? Kwestie van eerst te checken dat de saus pakt tussen het publiek en LP? En dan pas Werchter?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Hoeveel man zou er zij geweest voor girl in red in vorst? Max 3 a 4000 precies?
Aan de foto's te zien was het idd niet erg vol, maar vrienden die geweest zijn lijken toch enthousiast.
Raar dat sommige hypes bij ons niet lijken door te dringen (zelfde voor Glass Animals dat aan de ticketverkoop te zien ook op zo'n aantallen lijkt af te stevenen)

Dat ter zijde, "zekerheden" tot nu toe voor volgend jaar lijken mij deze drie, of vergeet ik nog iets?

Oscar & The Wolf
Billie Eilish
Linkin Park
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken