Rock Werchter 2025

Ik stel toch ook wel een grote verschuiving vast qua 'ontvangst' hier op het forum wat de namen Sam Fender, Noah Kahan, Gracie Abrahams, Benson Boone, Olivia Rodrigo, Pommelien Thijs, ... betreft.

Twee jaar geleden stond alles hier in rep en roer toen Rosalia werd aangekondigd.
Een onaanvaardbare naam, volgens de meesten hier toen.

Maar in tussentijd zitten we op een heel ander elan precies, meer zelfs: er wordt heel hard verlangd naar deze soort popacts.
Exact dezelfde reacties als toen hoor: Een deel enthousiast, een deel WiE iS dAt? en een deel niet enthousiast, maar begrijpt wel de boeking

Ik denk dat de algemene tendens dat absoluut niét is.
Toen Rosalia werd aangekondigd had ik de indruk dat enkel jij en ik enthousiast waren over die boeking.
Na haar concert wel veel meer enthousiaste kritieken.

Maar nu is er toch een veel groter draagvlak precies hier?
Hoeveel keer werd (op serieuze manier) bijvoorbeeld al Pommelien gesuggereerd?
Dat zou precies twee jaar geleden ondenkbaar geweest zijn, hier op het forum.

Dat zou precies twee jaar geleden ondenkbaar geweest zijn, hier op het forum.
Mes snijdt aan twee kanten he? Aan de ene kant is er daadwerkelijk een iets pop vriendelijkere verandering, aan de andere kant gaan sommige artiesten ook meer een credible kant op (Pommelien in dit geval)

Idd niet verrassend maar zeker knap, doet Werchter lekker.

Vorige keer verkocht de pop zaterdag met Dua Lipa op 22 januari uit. Na een drop van 20 namen op 17 jan. De last call was op 14 jan.

Ik moest hier nu wel om lachen, maar het vooruitzicht dat al die dekentjesmensen en Olivia fans dan de hele dag de tenten komen inpalmen lijkt mij ook niet zo bijster aantrekkelijk. 😅
Wat mij opviel met Harry Styles. Ondanks het vlot uitverkopen enorm veel plek over het gehele terrein. Meisjes nemen veel minder plek in op het terrein. Dus het zal wel meevallen die dag.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ik stel toch ook wel een grote verschuiving vast qua 'ontvangst' hier op het forum wat de namen Sam Fender, Noah Kahan, Gracie Abrahams, Benson Boone, Olivia Rodrigo, Pommelien Thijs, ... betreft.

Twee jaar geleden stond alles hier in rep en roer toen Rosalia werd aangekondigd.

Maar in tussentijd zitten we op een heel ander elan precies, meer zelfs: er wordt heel hard verlangd naar deze soort popacts.
In rep en roer? Niet hier in elk geval. Prima boeking en op een onverwacht lage spot. Want is Main stage level.

In rep en roer? Niet hier in elk geval. Prima boeking en op een onverwacht lage spot. Want is Main stage level.
Ja, hoor, op het forum hier, bedoel ik.
Discussie Rosalia is toen echt wel hevig en bitsig gevoerd geweest.
Pas na haar passage leken wel velen overtuigd van haar plek.

Ja, hoor, op het forum hier, bedoel ik.
Discussie Rosalia is toen echt wel hevig en bitsig gevoerd geweest.
Pas na haar passage leken wel velen overtuigd van haar plek.
Maar dat is toch ook nu al meerdere keren gebeurd met alle namen van de zondag het is voor megevoel niet heel anders. Toen waren hier ook wel veel die rosalia mooi vinden en veel juist niet dat is nou exact wat hier nu weer gebeurd

Klopt helemaal, maar heb jij sindsdien nog wat gehoord van Rosalia? Ik niet…

• Haha
Waarderingen: slyke

Users who are viewing this thread