Rock Werchter 2025

Als ze eist dat ze wil headlinen, wel.
Elbow kan je ook als sub kwijt.
Ja maar dat lijkt me minder logisch toch? Ook qua volgorde op de website.

Elbow lijkt me ook niet groot genoeg meer om te subben en spelen zelf ook graag liever in de Barn dacht ik.

Zijn 2 dagtickets niet duurder dan een combi?
Ik ben aan het zoeken naar info over hoe snel de presale vandaag was uitverkocht? Daarvoor moest je je blijkbaar inschrijven. Maar heb het gemist.
Nee. Bij Werchter niet. 137 voor een dag ticket en 312 voor een combi. Bij Werchter is het pas vanaf drie dagen voordeliger een combi te kopen

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Dat is een vervelende. Al denk ik echt wel dat er nog wat komt tussen Raye en Sam. Neig nu wel naar Raye, met heel veel pijn in m’n Elbowhartje.

Wel grappig dat zelfs nu nog mensen denken dat Raye in die Barn zal staan.
Jij denkt idd dat Elbow de Barn afsluit?

Ik heb mezelf in ieder geval ingedekt met Hive campingtickets. Ik heb gevoelsmatig nog even een worp namen nodig voor ik overstag ga voor de combi
maar dat zal 99% zeker gebeuren! :D Dan wordt het weekend nr. 8 of 9 :cool:
Maar een ticket upgrade bestaat niet?
Vraag 2: Moest ej toch van dag naar weekend willen gaan heb je meteen je ticket dat je het op ticketswap kan gooien na een combi gekocht te hebben? Want donderdg gaat toch iedereen op springen.

Ja maar dat lijkt me minder logisch toch? Ook qua volgorde op de website.

Elbow lijkt me ook niet groot genoeg meer om te subben en spelen zelf ook graag liever in de Barn dacht ik.
Elbow kan ook subben voor Raye in de Barn natuurlijk. Denk dat mensen hier overschatten hoe groot die anno 2024 nog zijn. En Jimmy heeft al aangegeven dat ze die zaterdag sterker zullen moeten maken in de breedte als Fender afsluit.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness
Waarom geen rijtje Elbow en Raye als afsluiter dan in The Barn?

Persoonlijk zie ik Elbow niet meer headliner zijn, ook niet in The Barn.
Op een festival als Crammerock uiteraard wel, maar niet op Werchter.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Wel opvallend dat The Last Dinner Party en Weezer niet in dit pakketje zaten. TLDP lijkt me niet hoger dan Noah Kahan te komen, dus toch geen verplichte package deal sub voor Olivia?

Ik dacht dat je je daarvoor moest aanmelden maar bij deze zijn 2 donderdagtickets binnen.
Klopt het dat je the hive adl nog niet kon bestellen in voorverkoop en geen drank en eetbonnen?
Ik zag enkel the hive camping als optie.
Edit: Denk je dat ik mijn wekker morgen moet zetten voor the hive adl op tijd te bestellen?
Edit 2: Vind het ook niet zo een gigantisch sterke undercard zoals linkin park en system of a down indertijd. Wel leuke namen.

Kleine sidestep: ik had overigens een paar maanden geleden verwacht dat RAYE echt de stap zou gaan maken richting headliner status, op het moment dat ze Genesis uitbracht. Wat mij betreft een masterclass maar dat deed helemaal niet zo veel.

Was toch iets te ambitieus en ingewikkeld, zeker niet TikTok-waardig. Maar in ieder geval lekker dat ze gewoon haar eigen ding doet. En heerlijk die bigband met die blazers.

Ik dacht dat je je daarvoor moest aanmelden maar bij deze zijn 2 donderdagtickets binnen.
Klopt het dat je the hive adl nog niet kon bestellen in voorverkoop en geen drank en eetbonnen?
Ik zag enkel the hive camping als optie.

Lekker dat je ze binnen hebt. Hive ADL zie ik op dit moment ook nog steeds als optie staan... Of bedoel je Hive My Space?

• Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin
Mijn verwachting:

donderdag:
Main: LP - Fontaines - ... - ... - Amyl & The Sniffers - While She Sleeps - ...

vrijdag:
Main: Green Day - ... - Simple Minds - ... - ... - ... - ...
Barn: ... - ... - girl in red - Wet Leg - ... - ...
KluB C: ... - ... - Lola Young - ... - ... - ...

zaterdag:
Barn: Raye - Elbow - ... - Beth Gibbons - ... - ...
KluB C: Barry Can't Swim - ... - ... - ... - .... - ...

zondag:
Main: OR - ... - Noah Kahan - ... - ... - ... - ...
KluB C: Rufus Du Sol - Overmono - ... - ... - ... - ...

Fontaines is duidelijk binnen persbericht aangekondigd als de grootste naam, met daarna Noah Kahan. Dan pas Raye. Dus heb het zo ingeschat. Even goed is Rufus natuurlijk Barn en speelt Noah Kahan een plekje hoger. Girl in red en Wet Leg kunnen ook perfect main stage worden.

Soit, ik vind het echt een prima lichting. Waar ik vorig jaar een stevige meh had bij het eerste pakketje, is het moeilijk om niet enthousiast te zijn bij dit pakket. Er zitten al heel wat prominente namen bij waar we kunnen naar uitkijken.
I like your verwachting. Houdt in dat we nog veel grote namen mogen verwachten. Let's hope so!

Elbow gaat gewoon nog een volle barn trekken
Ik sta er hoe dan ook tussen.

Als sub voor Sam Fender zit ik toch nog te denken aan Snow Patrol, ondanks dat ze vorig jaar in The Barn stonden. Zijn weer helemaal relevant met hun nieuwe album. En ook Vampire Weekend zou goed passen.

Users who are viewing this thread