Rock Werchter 2025

Heerlijke worp voor mij zelf blijft zondag wel achter zal wel met me vriendin bij Noah staan maar er staat nog niet echt iets waar ik heel waar van word. Maar toch een fontaines, while she sleeps, Simple Minds, Wet Leg al wat ik wel goed vind dus als dit elke drop zo door gaat ga ik een probleem krijgen met alle clashs zeker met de donderdag en vrijdag haha

Feit dat er in het tekstje van Raye een quote gebruikt wordt die haar vorige passage op Werchter omschrijft als 'een sollicitatie naar het hoofdpodium.'

Dat is toch geen toeval he?

Nu..als je een rijtje (LOL) met Raye, Oscar and the wolf en Fender zou hebben, dan is dat toch vrij sterk.

Feit dat er in het tekstje van Raye een quote gebruikt wordt die haar vorige passage op Werchter omschrijft als 'een sollicitatie naar het hoofdpodium.'

Dat is toch geen toeval he?

Nu..als je een rijtje (LOL) met Raye, Oscar and the wolf en Fender zou hebben, dan is dat toch vrij sterk.
Viel me ook op

Net update gehad over optreden van Warmduscher in de Tolhuistuin. Klonk erg goed en zou zeker niet misstaan op Werchter.
Ter vergelijking: Clockworks stonden vorig jaar ook in Tolhuistuin

3 belangrijkste redenen dat ik amper radio luister: dj’s, reclame & zangers in de categorie James Arthur. Brrrr…

Eerlijk gezegd schuurde Noah Kahan in mijn beleving ook tegen deze categorie aan maar daar heb ik me in vergist.

1,5u geleden heb ik Noah aangezwengeld. Om het een paar nummers de kans te geven maar nou niet bepaald van harte. Hup, diepe hap adem, snel erin en nog sneller er weer uit. Heeft nog nooit een mens wat van gekregen.

Maar surprise surprise, ik ben er echt met boter en suiker ingegaan. Dit voelt als een lekkere warme deken, enorm comforting. Geen enkele neiging iets anders op te zetten, ik blijf telkens nog iets meer willen. Best credible teksten, soms een beetje zoetsappig. Maar ik zie het mezelf wel meebrullen in de zomerregen! Leuk! 👌

Laatst bewerkt:
Hier ook maar eens een reactie op geven. Dit zijn natuurlijk namen waar je in principe weinig kritiek op kan hebben. Qua grootte precies waar iedereen op zat te hopen natuurlijk, hooguit dat het je smaak niet is. Voor mij persoonlijk dan: Fontaines D.C., Simple Minds, Wet Leg, RAYE, Elbow en Beth Gibbons en zou wel een kijkje nemen bij While She Sleeps, Amyl & the Sniffers en Rüfüs du Sol. Lekkere worp hoor!
Ik in de app. Mooie worp Fontaines D.C., Simple Minds, Elbow, Wet Leg, Beth Gibbons.... Mijn dochter: While She Sleeps... yessss

Hoe schatten we de huidige gekende namen in als programmatie-plek? Ik doe een inschatting:

Donderdag
Main: Linkin Park - Fontaines DC - ... - ... - Amyl & The Sniffers - ... - ...
Slope: While She Sleeps - ...

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - Girl in Red - Wet Leg - ... - ... - ...
Klub C: Lola Young - ...

Zaterdag
Main: Sam Fender - RAYE - ...
Barn: Elbow - Beth Gibbons - ...
Klub C: Barry Can't Swim - ...

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - ...
Barn: Rüfüs Du Sol - Overmono - ...
Girl In Red past wel veeeel beter in The Barn, Voorlaatste ofzo

Ik krijg hier wel heel erg 538 Koningsdag vibes van.

Verder echt een loeisterke worp. Die donderdag en vrijdag zijn tot dusver echt bizar.
Erg leuke namen in zijn geheel, maar zo wow zijn die donderdag en vrijdag toch (nog) niet? Maar dan kan zeker nog komen natuurlijk.

Users who are viewing this thread