Rock Werchter 2025

Net in het huiswaarts rijden mijn kersverse Rock Werchter 2025 playlist random gestart. Eerste 4 nummers alvorens ik achterwaarts op mijn oprit parkeerde:

1. Linkin Park - The emptiness machine (verrassend goed!)
2. Amyl and the Sniffers - U should not be doing that (waw!)
3. Lola Young - Messy (ola...)
4. Wet Leg - Ur mum (my girls...)

Mijn verzet is alweer aan het tanen... misschien moet ik Linkin Park toch nog die derde kans geven...

Die organisatie heeft me toch altijd te stekken é. Zucht.

ALS die er staan gaat het in The Barn zijn. Kan moeilijk anders.
Ook al heb ik het wel voor Clouseau live (op plaat minder), het zou toch even raar zijn als Milk Inc. destijds.
Maar goed, als Milk Inc. kon, is Clouseau dan misschien wel terug meer passend, gezien de uitstekende live band.

P.S. , Waarschijnlijk dubbele punten van @Bert voor jouw Clouseau voorspelling, mocht het zo zijn...

Rond zes december dit jaar vewacht ik een mooie nieuwe worp namen. En dan is de top van de affiche wellcht al duidelijk voor RW voor de main en de barn.
Vorig jaar waren op een goede dertig namen al de latere top drie op de main van elke dag en de top twee in de barn bekend behalve Blaze op zaterdag? Dus nog even geduld. Benieuwd of Rock Werchter morgen zaterdag al een medeeling zou doen over het succes van de eerste verkoop, vooral benieuwd naar de LP dag.

Users who are viewing this thread