Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fontaines DC - QOTSA - LP zou logisch rijtje zijn en ook erg sterk. Er is trouwens nergens door RW gezegd dat er geen headliners meer bijkomen. Los van het feit dat het woord headliner een rekbaar begrip is. In 2011 waren The Chemical Brothers overigens nog de afsluiter na LP en QOTSA.
Maar goed, die gaan gewoon naar RW komen toch, als je die data ziet. Voor de Slope wel wat te groot maar prima voor laat in de KlubC, of als opener/tweede op de main.
Gaat die donderdag QOTSA nodig hebben? Ik vermoed dat Fontaines - LP al genoeg gaat zijn.
Maar Fontaines DC - QOTSA - Linkin Park zou wel recht in men aders zijn.
Gaat die donderdag QOTSA nodig hebben? Ik vermoed dat Fontaines - LP al genoeg gaat zijn.
Maar goed, die gaan gewoon naar RW komen toch, als je die data ziet. Voor de Slope wel wat te groot maar prima voor laat in de KlubC, of als opener/tweede op de main.